Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: MyVegas deel VI
Ik heb gisteren een nieuw Facebook account aangemaakt om ook MyVegas te gaan spelen.
Dit gaat goed, alleen ik probeer bij groepen aan te melden alleen ik moet hiervoor geaccepteerd worden? Dit onderdeel snap ik nog niet helemaal...
Ben nu vrij snel door m'n muntjes heen namelijk haha...
Kan iemand nog een tip geven? Als ik namelijk op de linkjes van die 2 groepen kies waarvoor ik moet aanmelden dan krijg ik op Facebook een melding dat de pagina's niet gevonden kunnen worden.
Thnx!
Dit gaat goed, alleen ik probeer bij groepen aan te melden alleen ik moet hiervoor geaccepteerd worden? Dit onderdeel snap ik nog niet helemaal...
Ben nu vrij snel door m'n muntjes heen namelijk haha...
Kan iemand nog een tip geven? Als ik namelijk op de linkjes van die 2 groepen kies waarvoor ik moet aanmelden dan krijg ik op Facebook een melding dat de pagina's niet gevonden kunnen worden.
Thnx!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Volg de pagina van Michael J dabney https://www.facebook.com/mjdabney?fref=ts
Die post alle links voor chips. Je kan op alle links klikken tot ongeveer 2 maanden terug dan zul je ongeveer 100K chips hebben om te starten
Die post alle links voor chips. Je kan op alle links klikken tot ongeveer 2 maanden terug dan zul je ongeveer 100K chips hebben om te starten

Ahhh superchill, bedankt voor de tip!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
ik wil punten redeemen voor een hotel overnachting
ik twijfel tussen Luxor, New york new york of monte carlo
kan iemand me helpen met tips en of ervaringen?
ik twijfel tussen Luxor, New york new york of monte carlo
kan iemand me helpen met tips en of ervaringen?
geen ervaring maar ik zou NewYork NewYork kiezen. Vind ik, wat ik gezien heb, veruit de beste.
Hoe lang duurt het doorgaans totdat je door die groepen wordt geaccepteerd op facebook?
Iemand nog andere tips?
Iemand nog andere tips?
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ben alleen in het luxor geweest (om te overnachten dan) en dat was echt prima.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In het begin gaat het gewoon traag, daar kun je weinig aan veranderen. Er staan ergens in deze 6 tooics al veel forumleden die je tot vriend kunt benoemen. Let wel op dat je er niet te veel per dag bijneemt want dan heb je de kans dat facebook je in de ban doet. 3x daags de strip leeghalen en de daily spin pakken en ook de bet in het begin niet te hoog zetten. Het belangrijkste is dat je je hotels eerst afbouwt.
@deikelboom Luxor en NYNY zijn wat bekender. Monte Carlo is ook een prima hotel, maar de uitstraling is veel minder. NYNY en Monte Carlo liggen wat gunstiger op de strip. Luxor vond ik van binnen wel erg mooi (de ruimte, de kamers heb ik nooit gezien). Ik zou denk ik ook voor NYNY kiezen. Ik vraag me alleen af of je nu al voor Mei/Juni volgend jaar kunt redeemen? Je moet volgens mij je geredeemde overnachting binnen 90 dagen omzetten naar een daadwerkelijke boeking. Ik heb de afgelopen 2 jaar niets meer geredeemd/aangekocht, maar zo werkte het eerst. Dus als het veranderd is moet iemand me maar corrigeren.
@deikelboom Luxor en NYNY zijn wat bekender. Monte Carlo is ook een prima hotel, maar de uitstraling is veel minder. NYNY en Monte Carlo liggen wat gunstiger op de strip. Luxor vond ik van binnen wel erg mooi (de ruimte, de kamers heb ik nooit gezien). Ik zou denk ik ook voor NYNY kiezen. Ik vraag me alleen af of je nu al voor Mei/Juni volgend jaar kunt redeemen? Je moet volgens mij je geredeemde overnachting binnen 90 dagen omzetten naar een daadwerkelijke boeking. Ik heb de afgelopen 2 jaar niets meer geredeemd/aangekocht, maar zo werkte het eerst. Dus als het veranderd is moet iemand me maar corrigeren.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb geen overnachtingen geclaimed, maar alle dingen die ik wel heb gekozen moest ik inderdaad nog steeds binnen de 90 dagen doen.
Kan idd nog niet, wij gaan in januari, daar kan ik nu ook nog niets voor redeemen. Dus heb ik gelukkig nog even tijd om te sparen 

Terug in Texas!
Als iemand mij wil toevoegen op FB: Riesha Elda
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Bij een hotel overnachting kun je hem ook nu al kopen. Hiervoor geldt dat je de boeking binnen die 90 dagen moet gedaan hebben. De daadwerkelijke overnachting kan dus buiten die 90 dagen liggen. Maar ik weet niet of ik het nu al zou doen.
Aan de ene kant weet je niet of er mooiere / betere rewards gaan komen nog, aan de andere kant is het allemaal er niet beter op geworden de laatste tijd.
Aan de ene kant weet je niet of er mooiere / betere rewards gaan komen nog, aan de andere kant is het allemaal er niet beter op geworden de laatste tijd.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
kan ik wel al gewoon een reservering voor 3 nachten bij een hotel plaatsen en dan later 2 van de 3 nachten omzetten in gratis nachten?
ik redeem dan 1 nacht en mijn vriendin ook 1.
of moeten we dan de hele reservering annuleren en een nieuwe maken?
ik redeem dan 1 nacht en mijn vriendin ook 1.
of moeten we dan de hele reservering annuleren en een nieuwe maken?
-
- Amerikafan
Omzetten zal niet gaan dan moet je annuleren.
Maar ik denk niet dat er binnen 90 dagen de data voor juni bekend gaan worden dus je hebt nog tijd genoeg om er over na te denken
Je kan het natuurlijk wel gokken en dan na 88 dagen je reward cancelen dan krijg je de LPs weer terug.
Maar ik denk niet dat er binnen 90 dagen de data voor juni bekend gaan worden dus je hebt nog tijd genoeg om er over na te denken

-
- Amerikafan
Heb nog even voor je gekeken voor onze overnachtingen dit jaar in juni heb ik zeer kort nadat de data beschikbaar waren geredeemd en gebeld voor de reservering. Ik heb toen gebeld op 12 januari geeft misschien een richting als ze de zelfde regelmaat aan houden.
De laatste keer dat ik keek waren er alleen data t/m dit jaar te boeken. Geen idee wanneer de volgende data vrijkomen.
Terug in Texas!
-
- Amerikafan
zag dat de manier van boeken inderdaad veranderd was kan nu gewoon simpel online. Vorig jaar kamen de data voor mei juni en verder rond 12 januari online.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik zal je toevoegen, ik ben op MyVegas: Berend Botje en mijn 2 zonen zijn Thoom Kleine en Mats Kleine, zal hun ook tippen een fr te sturen. Via Mark Partlow of James Hite (die accepteert geen vriendschapsverzoeken meer) maar levert wel links om chips binnen te halen. En idd let goed op dat je niet teveel vrienden ineens uit nodigt, anders kom je in de fb jail terecht. Er zijn wel speciale "add me" groepen, die personen kun je ook een fr (friend request) sturen zodat zij jou toevoegen. Succes met spinnen en spelenSea91 schreef:Als iemand mij wil toevoegen op FB: Riesha Elda

Correctie: zie dat we al MyVgas vrienden zijn

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
- catje1977
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
doen jullie dit op je eigen account of een fake account?
ik tot nu toe (net begonnen) op mn eigen account. Ik share niks, dus geen idee of mijn vrienden dan iets te zien krijgen of niet?
ik tot nu toe (net begonnen) op mn eigen account. Ik share niks, dus geen idee of mijn vrienden dan iets te zien krijgen of niet?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Bijna iedereen hier heeft een apart fb account aangemaakt voor Myvegas.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties