Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lianne1989
Amerikafan

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lianne1989 »

Welke rewards gebruiken jullie nog als je in Las Vegas bent?

We mogen dit jaar weer die kant op, maar de rewards zijn niet meer te vergelijken met 2015 en 2019 :mrgreen:
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

@Lianne1989 Voor onze komende trip: 2x de gratis helikoptervlucht, 1x de 2e helikoptervlucht halve prijs, 4x de gratis foto van bij de helikopter, 4x toegang Shark Reef in Mandalay Bay, 4x daypass NYNY rollercoaster, 3x $25 freeplay Konami.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

@HennyCox; Ik heb nog eens zitten kijken, maar entree voor Shark reef en rollercoaster kan ik echt niet vinden? Helicoptervlucht is wel echt tof! Wat geweldig dat je die binnen hebt gesleept.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Inmiddels ook voor komende trip genomen 3x de gratis $25 matchplay in Park MGM voor blackjack. :thumbup:
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Timb »

Ik ga in februari met mijn zoon van 15 naar Las vegas. Nu wil ik ook aan de slag met dit spel om wat punten te verdienen voor wat rewards. Kan hij dit spel ook spelen of komt hij niet in aanmerking ivm zijn leeftijd? Of kan hij bijvoorbeeld zijn punten naar mij overzetten? Of misschien een 2de telefoon onder mijn naam? Andere suggesties? :D :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer