Yeehaw schreef:Je kan ook naar Teheran op en neer....

Yeehaw schreef:Je kan ook naar Teheran op en neer....
En zo maakt ieder zijn keus :ik vind 5000 km in 28 dagen al aardig wat, maar ja wij willen ook wandelen enzooo. Het is dus maar welk doel je hebt... de diepte in of juist een indruk krijgen van een plek. Keuzes keuzes keuzes.be2712 schreef:Mja dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken
ik doe op 22 dagen 7 staten en meer dan 6000 km, en dat is strak maar nu ook weer niet ongelofelijk strak....
van de zomer doe ik 12000 km oosteuropa in 14 dagen met 2 dagen reserve (mikken dus op 12 dagen)![]()
en dat is dan niet om musea te bezoeken, wel om het rijden en de landschappen.
Inderdaad, jaIsis schreef:In Canada hebben we zo ook bussen gezien bij meren in Banff, hup eruit hup foto hup in de bus ZOEF ZOEF.
Wat eet jij langzaam.Dento schreef:Wij waren bij een meer gestopt om even wat te eten, en voordat we drie happen van onze sandwich verder waren was een hele bus Japanners aangekomen, uitgestapt, hadden allemaal van elkaar een foto gemaakt, waren weer ingestapt en weer vertrokken...
Google maps: De route tussen Amsterdam en Teheran kan niet worden berekend.12000 km in 14 dagen? Lijkt me heel opwindend door Polen en Rusland. Avontuurlijk ook! Je kan ook naar Teheran op en neer....
Ik wou net 28 nieuwe topics starten over onze route van 4 weken in 2011.Dude schreef:Maar sommigen open één topic voor een dag van LA naar Grand canyon, een tweede topic voor een dag van Las Vegas naar Yosemite, een derde topic voor ...
laat de pubers voorin zitten en de ouders thuis! dan lukt het allemaalthuul schreef:Google maps: De route tussen Amsterdam en Teheran kan niet worden berekend.12000 km in 14 dagen? Lijkt me heel opwindend door Polen en Rusland. Avontuurlijk ook! Je kan ook naar Teheran op en neer....![]()
Wel: Noordkaap - noordwest Spanje - Algarve - Van (O.Turkije) 12.000 km in 6 dagen ...........
Tjonge: wij vonden vroeger rondje Frankrijk al veel, zeker met een stel pubers achterin, 5000 km. Waarvan inderdaad 1300 km in een nacht
een gameboy (eentje voor hen twee!!). zielig he :
Nou onze drie kinderen doen nog steeds met één NintendoDS...en dat is helemaal niet zielig (al denk ik dat er binnenkort nog één bijkomt een XL, zodat ze spelletjes kunnen koppelen)....
En bij het boeken van het ticket wordt blijkbaar nog vaak gedacht dat plaats van aankomst ook die van vertrek moet (?) zijn. Met soms extra kilometers als gevolg.Of een rondje dat, eenmaal de route meer vorm krijgt, niet meer het gewenste rondje is. Aanpassen is niet meer mogelijk, want ticket eerst geboekt en dan pas echt alles beginnen uit te zoeken.KOPEN dat ticket, HUREN die camper ]
Het ging me even over de trend, niet zo zeer over specifieke topics die nu lopen (al komt daar wel mijn verbazing vandaan). En als het nou complete standaard pakketten waren van reisburo's waar die topics over gaan, dan zou het nog te volgen zijn. Dan kun je niet meer als aangeven wat ze wel en niet mogen missen onderweg. Alleen de hotels/campings moeten vaak nog geboekt worden en de route is niet meer als een kladje met heel veel wensen, zo van prop het maar achter elkaar, want we houden toch niet van wandelen. Maar rustig om je heen kijken, het bezoekerscentrum bekijken, een kleine hike van 2 mijl, lekker relaxed picknicken, een extra stop maken omdat een plaatsje er zo leuk uitziet etc, dat is toch vakantie, toch niet het puur rondrijden in een auto of camper? Of snap ik dat dan ook al nietthuul schreef:Tja helemaal gelijk. Maar voor die mensen waar je het over hebt is het dus al te laat. Niet iedereen is al meteen op de hoogte van dit forum als hij aan een Amerika reis gaat denken. En de blaadjes van de reisburo's staan vol met dergelijke zaken