Overigens past het Bachannal buffet mooi in het budget voor het jaarlijks Diamond celebration dinner-tegoed van $100 tegenwoordig. Met ook een mimosa erbij. Had het anders niet gedaan wrs, zeg ik eerlijk.

Lol 30 minuten is wel heel snel om te eten bij een buffet. Pak jij gewoon je vork van tafel en loop je langs het buffet en eet zo uit de bakken ofzo?Timothy555 schreef: ↑09 mar 2023, 18:00
Tenzij het enorm druk is, wordt die regel niet echt nageleefd. Ze willen zich indekken tegen mensen die 9u blijven rondhangen en er 3 keer eten.
Denk dat zelf nog nooit langer dan 30 minuten in zo’n buffet binnen geweest ben. Snel rondje lopen om te zien wat er is, bordje volladen en naar binnen werken, en herhalen tot je onzinnig opgeblazen zit![]()
Wordt wel lastig als je alles al hebt gedaan en van bijvoorbeeld Bodie niet onder de indruk was. Waarom dan naar Rhyolite?Samanthaa schreef: ↑09 mar 2023, 12:19Hi all!
Vraagje..
Hebben jullie nog tips voor dag trips vanuit Vegas?
Wij gaan nu bijna 14 dagen naar Vegas, Maar vooral op zaterdag ontwijken we het liefste de strip, Afgelopen september konden we amper gokken zo druk was het.
We hebben een auto.
Hooverdam, DV, Zion, VOF, Red Rock Canyon, Primm, Laughlin ect hebben we allemaal al gedaan..
Ik dacht nu om sowieso een dag richting Rhyolite te gaan en een stukje van de extraterrestrials highway te doen, Iemand hier ervaring of ideeën over?
Nelson ghost town heb ik met een groot vraagteken op het lijstje, We zijn al bij Bodie en bij Calico geweest en daar waren we niet echt van onder de indruk.
Jullie misschien nog andere ideeën/tips?
Ik ben een enorm snelle eter. Ben met voorsprong altijd als eerste aan tafel klaar. Dat helpt.
Ik vlieg vanuit Brussel via Amsterdam, met KLM, met als toetje dat ik wel in business terugvlieg.
Ja als je bijna alleen maar buffets eet dan snap ik dat je je eigen niet elke dag helemaal vol propt en als je alleen zit kan ik de tijd wel begrijpen. Ook 2 borden tegelijk dan gaat het inderdaad snel. Zelf doe ik een buffet max 1 keer in een trip en doe ik gewoon rustig aan 1 bord per keer.Timothy555 schreef: ↑10 mar 2023, 13:19Ik ben een enorm snelle eter. Ben met voorsprong altijd als eerste aan tafel klaar. Dat helpt.
Ik heb eens naar mijn ‘timestamp’ van mijn foto’s gekeken. Ik neem enorm veel foto’s, ook van alles wat ik eet, voor een tripreport en omdat ik later zelf veel plezier heb/herinneringen ophaal via die foto’s.
19u20: foto van zicht aan m’n tafel, zat toen net neer.
19u27: eerste twee volle borden
19u39: tweede twee volle borden
19u51: assortiment desserten
De volgende foto is om 20u08 in Galleria Bar terwijl ik Video Poker aan het spelen ben in Caesars. Ik zal er dus hooguit 40 minuten geweest zijn.
Overigens was dit een solo-trip. Ik eet het liefst van al solo, snel eten en weer buiten en geen tijd verliezen aan praatjes met tafelgenoten. Ik doe die praatjes wel terwijl ik aan een machine zit met een drankje erbij
In april (planning is al opgemaakt) eet ik 3 keer bij Wicked Spoon (50% korting elke dag door m’n Gold status bij Cosmo), eet ik 1 keer Bacchanal en ga ik misschien 1 keer het Palms Buffet uitproberen. Als nieuwe speler krijg je na $2,000 coin-in op slots een gratis buffet momenteel.
Nog 37 dagen en ik ben weer 12 dagen in mijn favoriete stad![]()
Zo, beter!Timothy555 schreef:
Ik vlieg vanuit Brussel via Amsterdam, met KLM, met als toetje dat ik wel in business terugvlieg.
De eerste 4 nachten slapen we in een Bellagio Fountain View room.Timothy555 schreef:
Welke hotels verblijf je? Doe je een tripreport?
Dan gaan we ook weer, 14 dagen. 26-09 tm 10-10.Timothy555 schreef:
Ik was er laatst eind september vorig jaar. Lijkt een ander tijdperk intussen. Oktober 2023 begint ook vorm te krijgen, vluchten en 2 van de 4 hotels zijn ook geboekt (11 dagen dan, 1 dagje minder dan april).
Neen, maar het staat wel op mijn (toegegeven, extreem lange) lijst nu
Meestal doe ik 1, max 2 buffets per trip.dennis112 schreef: ↑11 mar 2023, 10:52Ja als je bijna alleen maar buffets eet dan snap ik dat je je eigen niet elke dag helemaal vol propt en als je alleen zit kan ik de tijd wel begrijpen. Ook 2 borden tegelijk dan gaat het inderdaad snel. Zelf doe ik een buffet max 1 keer in een trip en doe ik gewoon rustig aan 1 bord per keer.Timothy555 schreef: ↑10 mar 2023, 13:19
Ik ben een enorm snelle eter. Ben met voorsprong altijd als eerste aan tafel klaar. Dat helpt.
Ik heb eens naar mijn ‘timestamp’ van mijn foto’s gekeken. Ik neem enorm veel foto’s, ook van alles wat ik eet, voor een tripreport en omdat ik later zelf veel plezier heb/herinneringen ophaal via die foto’s.
19u20: foto van zicht aan m’n tafel, zat toen net neer.
19u27: eerste twee volle borden
19u39: tweede twee volle borden
19u51: assortiment desserten
De volgende foto is om 20u08 in Galleria Bar terwijl ik Video Poker aan het spelen ben in Caesars. Ik zal er dus hooguit 40 minuten geweest zijn.
Overigens was dit een solo-trip. Ik eet het liefst van al solo, snel eten en weer buiten en geen tijd verliezen aan praatjes met tafelgenoten. Ik doe die praatjes wel terwijl ik aan een machine zit met een drankje erbij
In april (planning is al opgemaakt) eet ik 3 keer bij Wicked Spoon (50% korting elke dag door m’n Gold status bij Cosmo), eet ik 1 keer Bacchanal en ga ik misschien 1 keer het Palms Buffet uitproberen. Als nieuwe speler krijg je na $2,000 coin-in op slots een gratis buffet momenteel.
Nog 37 dagen en ik ben weer 12 dagen in mijn favoriete stad![]()
Nog 35 dagen dan ga ik weerWel eerst weekje aan de oostkust en pas van 22 t/m 30 April in Vegas.
Indirect toch antwoord gekregen.