Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

3 ganse dagen Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jolanneke
Amerikafan

Bericht door jolanneke »

panita schreef:Geweldig jullie site en bedankt allemaal voor jullie reacties! Maar mijn vraag van 3 dagen Moab wie wil die nog beantwoorden.
Wat me ook opvalt is dat de hotels rond Moab geen prijzen zetten op hun site. Wat is ongeveer de prijs voor een gewoon hotel, motel?Groetjes en bedankt. Wat is ook de beste route van Kayenya naar Las Vegas? Beter niet terug over Page omdat we dit verleden jaar al gedaan hebben.
Ik tel maar 2 dagen Moab... Kan aan mij liggen?
Dat is wat ik je probeerde te zeggen. De rit van Denver naar Moab dat kost je al een dag, zelfs zonder tussenstops en als je naar Kayenta wil, dan kun je onderweg de Needles Section bezoek, Natural Bridges, Valley of Gods en dan is je dag ook gevuld. Hou je naar mijn idee 2 dagen over: 1 voor de Arches en 1 voor Canyonlands/Dead Horse State park. En daar zal je best een paardrijtocht of boottocht mee kunnen combineren. Mogelijkheden genoeg in Moab. Alleen dat heb ik nooit gedaan.

De snelste weg die Street & Trips aangeeft voor Moab- Las Vegas is dus niet via Kayenta. Maar goed, ook dat had ik je al gezegd. De snelste weg van Kayenta naar Las Vegas.... is toch via Page (160/89/I15) en is een ritje van 372 mijl en dat gaat je ongeveer 6 uur en 20 minuten duren, zonder stops. Een ander route zou via Flagstaff kunnen zijn. Je ritje is dan 400 mijl en houdt je 7 uur in de auto zonder te stoppen. Beide zijn aardige ritjes als je het mij vraagt.

Voor prijzen kun je via expedia eens kijken wat die vragen voor die periode. Ik gebruik expedia vaak als 'zoekmachine'of ergens wat zit en wat de prijzen doen. Ik boek er nooit, maar ga van daar wel op zoek naar de website van het hotel om te zien of het wat is. Googlen is best handig!

Groetjes,
Jolanda
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
panita
Amerika-ontdekker

Bericht door panita »

hey jolanneke,bedankt vor je reactie maar Denver zit niet meer in ons reisschema.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Wij zijn nét terug uit het zw. en vonden in Moab de off road tour met een uni-mog één van onze hoogtepunten. Deze jeep gaat over de rotsen van hells revenge alsof het kiezelsteentjes zijn. Naast het off road rijden, kom je bij enkele uitzichtpunten die werkelijk adembenemend zijn. Kortom de moeite waard! http://www.coyoteshuttle.com/landtours.html

MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer