Ik tel maar 2 dagen Moab... Kan aan mij liggen?panita schreef:Geweldig jullie site en bedankt allemaal voor jullie reacties! Maar mijn vraag van 3 dagen Moab wie wil die nog beantwoorden.
Wat me ook opvalt is dat de hotels rond Moab geen prijzen zetten op hun site. Wat is ongeveer de prijs voor een gewoon hotel, motel?Groetjes en bedankt. Wat is ook de beste route van Kayenya naar Las Vegas? Beter niet terug over Page omdat we dit verleden jaar al gedaan hebben.
Dat is wat ik je probeerde te zeggen. De rit van Denver naar Moab dat kost je al een dag, zelfs zonder tussenstops en als je naar Kayenta wil, dan kun je onderweg de Needles Section bezoek, Natural Bridges, Valley of Gods en dan is je dag ook gevuld. Hou je naar mijn idee 2 dagen over: 1 voor de Arches en 1 voor Canyonlands/Dead Horse State park. En daar zal je best een paardrijtocht of boottocht mee kunnen combineren. Mogelijkheden genoeg in Moab. Alleen dat heb ik nooit gedaan.
De snelste weg die Street & Trips aangeeft voor Moab- Las Vegas is dus niet via Kayenta. Maar goed, ook dat had ik je al gezegd. De snelste weg van Kayenta naar Las Vegas.... is toch via Page (160/89/I15) en is een ritje van 372 mijl en dat gaat je ongeveer 6 uur en 20 minuten duren, zonder stops. Een ander route zou via Flagstaff kunnen zijn. Je ritje is dan 400 mijl en houdt je 7 uur in de auto zonder te stoppen. Beide zijn aardige ritjes als je het mij vraagt.
Voor prijzen kun je via expedia eens kijken wat die vragen voor die periode. Ik gebruik expedia vaak als 'zoekmachine'of ergens wat zit en wat de prijzen doen. Ik boek er nooit, maar ga van daar wel op zoek naar de website van het hotel om te zien of het wat is. Googlen is best handig!
Groetjes,
Jolanda