Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal Studios + LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ruudenkit
Amerika-ontdekker

gouden tip

Bericht door ruudenkit »

Voor de mensen die naar universal gaan.
Het ticket is al erg duur en dan nog durven ze 2 dollar te vragen voor een kluisje bij de atractie Jurassic park, mijns inziens is het noodzakelijk om dingen zoals camera/fototoestel in een kluisje te leggen. Wij waren letterlijk soaked na deze atractie.
Tegenover deze atractie ligt de mummy trailer, hier kun je kosteloos je spullen in een kluis leggen gedurende 1 uur! In het ergst geval ben je te laat, dan hoef je maar 1 dollar per uur bij te betalen (alle kleine beetje helpen he :lol: )

p.s. mummy the ride vond ik een coaster voor kids (met ale respect) had veel meer verwacht de atracties in het park)

veel plezier
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: gouden tip

Bericht door Njit »

ruudenkit schreef:p.s. mummy the ride vond ik een coaster voor kids (met ale respect) had veel meer verwacht de atracties in het park)
Het blijft een familiepark. Voor de echt heftige achtbanen had je naar Six Flags Magic Mountain moeten gaan :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Met zo'n VIP tour worden je spullen bewaakt door een bepaald persoon (weer een voordeel dus :lol: ) en krijgt iedereen een cape. Ik heb geen aandelen bij Universal, voor het geval dat jullie dat denken maar ik zie toch wel steeds meer voordelen. :D

Mummy the ride hebben we niet gedaan want dat vonden we er een beetje te heftig uitzien :oops: :oops: , vooral door de schroef en het over de kop gaan, waar we allemaal niet zo goed tegenkunnen(ik heb het nou eenmaal niet zo met achtbanen) en ja Martijn is nu eenmaal wel wat gewend. :roll:
Robinho24
Amerikafan

Re: Universal Studios + LA

Bericht door Robinho24 »

[quote="Henny&Stefanie"]Hallo,

Nog een dikke week en een half en we vertrekken voor het eerst naar de States ! :dance:

We hadden toch nog enkele vraagjes :

- Mag je iets meenemen van eten of drinken in Universal Studios? (Bij Alcatraz staat er duidelijk vermeld dat je enkel water mag meenemen)

- We rijden van LA naar de Grand Canyon in 1 dag. Hoe vroeg zouden we het best vertrekken om zoveel mogelijk de files in en rond LA te vermijden? (we bedoelen natuurlijk niet om 4u 's morgens :wink: )

Alvast een dikke merci voor de antwoorden.

Groetjes

Henny & Stefanie[/quote]

Hoelang verblijf je in Amerika?
Wij gaan namelijk ook van LA naar Grand Canyon in 1 dag en hoor graag jou ervaring.
Puffin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Puffin »

We vertrekken zondag 02/09 en rijden van LA naar de GC op woensdag 05/09.

Op zaterdag 22/09 zijn we terug, dus normaal gezien ten vroegste 23/09 zullen we onze ervaringen op het forum plaatsen.

Groetjes

Henny & Stefanie
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ruudenkit schreef:Voor de mensen die naar universal gaan.
Het ticket is al erg duur en dan nog durven ze 2 dollar te vragen voor een kluisje bij de atractie Jurassic park
oeh dat klinkt bijna Nederlands, wat erg zeg
Vroegen ze ook nog een kwartje voor het toilet? :shock:
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Het schijnt dat er recht tegenover kluisjes zijn voor de attractie Terminator, die gratis zijn. :wink:
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Heeft er iemand ervaring met de Hop-on Hop-off tours in LA?

https://www.starlinetours.com/los-angeles-tour-1H1.asp

Het lijkt mij leuk om te doen, maar weet niet of je dan alles gezien hebt wat je in LA kunt zien?
carolinek
Amerika-ontdekker

Bericht door carolinek »

wij zijn 3 weken geleden geweest, de FOL is een aanrader, we hebben alle atrakties kunnen doen in één dag verder kan je voor ong 25 dollar een all youcan eat pas kopen , dat is wel zonder drinken.
Een dikke amerikaan heeft dat er zo uit wij mischien net.
veel plezier
USA-FAN
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door USA-FAN »

ruudenkit schreef: p.s. mummy the ride vond ik een coaster voor kids (met ale respect) had veel meer verwacht de atracties in het park)
Ik vond hem eng zat, hij ging ook nog weer in zijn achteruit :shock: :oops: :arrow: Indd van de ride Jurassic Park (wij zaten voorin) wordt je echt mega nat ! Gaaf die T-Rex boven je en daarna stort je naar beneden :shock: :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer