De wandelschoenen aan is zeker aan te raden. Deze zijn goed ingelopen en je wilt niet het risico lopen deze in een koffer kwijt te raken.
Alle andere dingen (zoals die 3 jassen) kun je makkelijk vervangen.
Ons is de vlucht enorm meegevallen. De tijd vloog letterlijk om.
Valt me tegen dat je in de BC geen prive toilet hebt met direktie sleutel natuurlijk. Is het waar dat je ook speciaal geparfumeerd toiletpapier krijgt?
Ik zie altijd groen van jaloezie als ik er doorheen loop (door die BC natuurlijk, het toiletpapier ligt dan nog niet op de vloer)) en heb soms de neiging om wat jeukpoeder te strooien maar helaas zit iedereen al. Botte afgunst natuurlijk-lol-
Yeehaw schreef:Valt me tegen dat je in de BC geen prive toilet hebt met direktie sleutel natuurlijk. Is het waar dat je ook speciaal geparfumeerd toiletpapier krijgt?
Ik zie altijd groen van jaloezie als ik er doorheen loop (door die BC natuurlijk, het toiletpapier ligt dan nog niet op de vloer)) en heb soms de neiging om wat jeukpoeder te strooien maar helaas zit iedereen al. Botte afgunst natuurlijk-lol-
Hi, nee, geen geparfumeerd toiletpapier. Maar wel een keurig pompflesje met bodymilk, een busje deodorant en een lekker zeepje. Enne ... ik zie ook nooit toiletpapier op de vloer. Zouden ze er extra schoonmaken??
Ach weet je, ik pas zelf nog maar net in zo'n BC class stoel, dus om die reden hoef je al niet jaloers te zijn
Over BC gesproken is het jullie ook al opgevallen dat het daar een enorme bende is bij aankomst?
Ligt altijd vreselijk veel troep op de vloer.
Ik verwonder me iedere keer daarover, als we er door moeten lopen bij het verlaten van het vliegtuig.
Bedankt voor jullie tips!
Misschien zit er een (gratis) upgrade naar BC in.... of anders maar een kauwgommetje en verfrissingsdoekjes
Maar eerst gaan we zaterdag TROUWEN en wordt Jos om 00.00 uur 50!!
Annie schreef:Over BC gesproken is het jullie ook al opgevallen dat het daar een enorme bende is bij aankomst?
Ligt altijd vreselijk veel troep op de vloer.
Ik verwonder me iedere keer daarover, als we er door moeten lopen bij het verlaten van het vliegtuig.
Annie
Niet waar ik gezeten heb hoor Maar een beetje gelijk heb je wel hoor. Ik vind de mentaliteit soms ook om te schieten. Ik heb het nog niet meegemaakt dat iemand in de BC gezellig een praatje maakte, het is heel erg afstandelijk vaak. Ook het personeel kan het ook vaak zonder enig dankjewel doen, terwijl gewoon netjes een bedankje als je wat aangeboden krijgt voor mij heel normaal is.
Jammer, want een beetje vriendelijkheid en gezelligheid kost niks meer. Het lijkt wel alsof sommigen vinden dat ze teveel betaald hebben om zich normaal te gedragen.
Mijn ervaring is alleen met United, maar het was altijd heel goed in business class naar Europa. Goede en gezellige behandeling, goed eten, helemaal geen klachten. Ook over de medepassagiers geen klachten. Je kan jammer genoeg niet meer, zoals vroeger, gezellig met elkaar ergens gaan staan om wat te drinken en praten.
Joke schreef:Mijn ervaring is alleen met United, maar het was altijd heel goed in business class naar Europa. Goede en gezellige behandeling, goed eten, helemaal geen klachten. Ook over de medepassagiers geen klachten. Je kan jammer genoeg niet meer, zoals vroeger, gezellig met elkaar ergens gaan staan om wat te drinken en praten.
Over het personeel (ervaring: Northwest en KLM) absoluut geen klachten hoor, ik vind ze heel gezellig en ook erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten is altijd super en je wordt verwend met tussendoortjes en drankjes. Maar ik vind het altijd wel erg stil en iedereen erg op zichzelf, vooral op vluchten terug naar Nederland. Een gezellig praatje is er zelden bij, van medepassagiers dan. De bemanning wil er nog weleens even lekker voor gaan hangen, leuk!
Annie schreef:Dat met elkaar kletsen doen ze in Economy ook niet hoor, alleen daar maken ze niet zo'n troep .
Kan ook niet je heb dan geen ruimte meer over.
Annie
Dat zal het verschil zijn ja. Ik moet eerlijk zijn, tijdens de vlucht gooi ik tijdschriften en verpakkingjes van oordopjes, etuitjes en weet ik wat allemaal ook wel op de grond hoor. Maar ik ruim alles wel netjes op voor ik weg ga en ook regelmatig tussendoor als ik toch opsta om naar het toilet te gaan of wat uit mijn tas te pakken.
Annie schreef:Dat met elkaar kletsen doen ze in Economy ook niet hoor,
Annie
Kan/mag helaas niet meer in het gangpad na 9/11
Tijdens onze 1ste terugreis heb ik met een hele groep Nederlanders staan kletsen en veel tips opgedaan voor de volgende reizen.
Nu was die reis met een Nederlandse veetranssport maatschappij dus moest je wel in het gangpad gaan staan om de ledenmaten wat te strekken, tegenwoordig vliegen we met Amerikaanse maatschappijen en daar heb je meer ruimte dus niet zo'n behoefte om in het gangpad te gaan staan .
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.