Maar Vegas kan niet lang genoeg zijn voor mij. Een trip nr de VS wordt standaard afgesloten met Vegas (of in ieder geval erin opgenomen). Alleen de keer dat we allen nr NY zijn geweest, hebben we het niet aangedaan. Maar zelfs na een rondreis Florida gingen wij door nr Vegas.
De laatste keer waren we er weer 8 dagen. Het is dat mijn portemonnee het niet langer dan een week uit houdt met mij daar (shoppen, shoppen, shoppen en gokken en......), dus langer dan die tijd plannen we uit zelfbescherming niet in haha. December was onze 10e trip erheen in 7 jaar tijd en nee, ben nooit niet uitgekeken. Er is zoveel te doen en aan de andere kant is het ook zo lekker om even te relaxen en te genieten van de stad zelf... zucht. Ik moet nu wel enorm lang wachten, de volgende keer is pas in juni/juli

Maar, mijn hart gaat altijd een beetje sneller kloppen als ik er weer aan denk of het op tv voorbij zie komen, heimwee misschien?

edit: ik miste helemaal de vraag "waarom". Tja waarom? Verslaafd denk ik en ik vind het persoonlijk de meest geweldigste stad waar je je kan vermaken. En what's not to like? Lekker eten, uitgaan, shows, natuurparken vlakbij, WINKELEN, mooie hotels, heerlijk weer, lekker geld verliezen en toch elke keer de illusie hebben dat ik echt miljonair ga worden.... en alles lekker over de top. Prima recept om een weekje alles achter je te laten.