Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
TIPS ?? Rondreis Zuidwest Amerika (Sept 2008)
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Honeymoon Rondreis Zuidwest Amerika (Sept 2008)
Vergeet NY,start in Phoenix en eindig in LA,dat zou persoonlijk mijn favoriete scenario zijn.
Ik zou ook Sequoia in dit schema laten vallen, en toch via de Tioga Pass gaan. (Sequoia is mooi,maar ja,keuzes)
Als je dan zou beginnen in Phoenix en eindigen in LA,kan je een mooie route maken met de stops die je nu noemt.
Ik zou ook Sequoia in dit schema laten vallen, en toch via de Tioga Pass gaan. (Sequoia is mooi,maar ja,keuzes)
Als je dan zou beginnen in Phoenix en eindigen in LA,kan je een mooie route maken met de stops die je nu noemt.
-
- Amerika-ontdekker
De kogel is door de kerk NY valt af !Pete.Z schreef:Vergeet NY,start in Phoenix en eindig in LA,dat zou persoonlijk mijn favoriete scenario zijn.
Op zich zou in Phoenix beginnen wel kunnen.
Ik ben er achter gekomen dat er tussen San Diego of Los Angelas en Phoenix zo goed als weinig te zien valt.
Dus dat stuk kan er zeker wel uit. Maar het stuk vanaf Phoenix naar Grand canyon is volgens mij ook niet super mooi ofzo.
Nadeel dat er is als we vanuit Phoenix gaan, dat we dan rond de 22 September in San Francisco zullen zijn, net op het moment dat daar Top-drukte heerst....
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ligt er aan hoe je wil rijden, via Sedona en Oak Creek Canyon is wel een mooie route.Bart&Danielle schreef:Phoenix naar Grand canyon is volgens mij ook niet super mooi ofzo.
Nadeel dat er is als we vanuit Phoenix gaan, dat we dan rond de 22 September in San Francisco zullen zijn, net op het moment dat daar Top-drukte heerst....
Als je met de drukte niet in SF wil zitten draai je de route toch om.
-
- Amerika-ontdekker
De route wordt dan;
Ma 8 Sept -> Brussel - San Francisco
Di 9 -> San Francisco
Wo 10 -> San Francisco - Montery
Do 11 -> Montery - San Simeon
Vr 12 -> San Simeon - Los Angelas
Za 13 -> Los Angelas - Los Angelas (Anaheim)
Zo 14 -> Los Angelas - San Diego
Ma 15 -> San Diego
Di 16 -> San Diego - Palm Springs
Wo 17 -> Palm Springs - Grand Canyon
Do 18 -> Grand Canyon - Page
Vr 19 -> Page - Bryce Canyon
Za 20 -> Bryce Canyon - Zion
Zo 21 -> Zion
Ma 22 -> Zion - Las Vegas
Di 23 -> Las Vegas
Wo 24 -> Las Vegas - Death Valley
Do 25 -> Death Valley - Lee Vining / Mamoth Lakes
Vr 26 -> Lee Vining / Mamoth Lakes - Yosemite NP
Za 27 -> Yosemite NP
Zo 28 -> Yosemite NP - San Francisco
Do 29 -> San Francisco - Brussel
Sequoia heeft plaats gemaakt voor Lee Vining of Mamoth Lakes
Monument Valley is komen te vervallen, want daar rijden we doorheen (evt.ff stoppen)
Hierdoor komt er een extra dag vrij voor Zion !
Alleen zie ik nu Zion en Yosemite in het weekend uitkomen, wat niet ideaal is, dus misschien ergens anders beginnen...
Ma 8 Sept -> Brussel - San Francisco
Di 9 -> San Francisco
Wo 10 -> San Francisco - Montery
Do 11 -> Montery - San Simeon
Vr 12 -> San Simeon - Los Angelas
Za 13 -> Los Angelas - Los Angelas (Anaheim)
Zo 14 -> Los Angelas - San Diego
Ma 15 -> San Diego
Di 16 -> San Diego - Palm Springs
Wo 17 -> Palm Springs - Grand Canyon
Do 18 -> Grand Canyon - Page
Vr 19 -> Page - Bryce Canyon
Za 20 -> Bryce Canyon - Zion
Zo 21 -> Zion
Ma 22 -> Zion - Las Vegas
Di 23 -> Las Vegas
Wo 24 -> Las Vegas - Death Valley
Do 25 -> Death Valley - Lee Vining / Mamoth Lakes
Vr 26 -> Lee Vining / Mamoth Lakes - Yosemite NP
Za 27 -> Yosemite NP
Zo 28 -> Yosemite NP - San Francisco
Do 29 -> San Francisco - Brussel
Monument Valley is komen te vervallen, want daar rijden we doorheen (evt.ff stoppen)
Alleen zie ik nu Zion en Yosemite in het weekend uitkomen, wat niet ideaal is, dus misschien ergens anders beginnen...
-
- Amerika-ontdekker
Dit is miscchien ook een optie ...Bart&Danielle schreef:De route wordt dan;
Ma 8 Sept -> Brussel - San FranciscoBrussel - Phoenix
Di 9 -> San FranciscoPhoenix - Grand Canyon
Wo 10 -> San Francisco - MonteryGrand Canyon - Page
Do 11 -> Montery - San SimeonPage - Bryce Canyon
Vr 12 -> San Simeon - Los AngelasBryce Canyon - Zion
Za 13 -> Los Angelas - Los Angelas (Anaheim)Zion
Zo 14 -> Los Angelas - San DiegoZion - Las Vegas
Ma 15 -> San DiegoLas Vegas
Di 16 -> San Diego - Palm SpringsLas Vegas - Death Valley
Wo 17 -> Palm Springs - Grand CanyonDeath Valley - Lee Vining / Mamoth Lakes
Do 18 -> Grand Canyon - PageLee Vingin / Mamoth Lakes - Yosemite
Vr 19 -> Page - Bryce CanyonYosemite
Za 20 -> Bryce Canyon - ZionYosemite - San Franciso
Zo 21 -> ZionSan Francisco
Ma 22 -> Zion - Las VegasSan Francisco - Montery
Di 23 -> Las VegasMontery - San Simeon
Wo 24 -> Las Vegas - Death ValleySan Simeon - Los Angelas
Do 25 -> Death Valley - Lee Vining / Mamoth LakesLos Angelas (anaheim)
Vr 26 -> Lee Vining / Mamoth Lakes - Yosemite NPLos Angelas - San Diego
Za 27 -> Yosemite NPSan Diego
Zo 28 -> Yosemite NP - San FranciscoSan Diego - Palm Springs
Do 29 -> San Francisco - BrusselPalm Springs - Phoenix
-
- Amerika-ontdekker
Heeft er nog iemand tips / reacties voor ons.
We willen de reis komend weekend vast gaan leggen (afgelopen weekend helaas niet gelukt)
Maar hebben vooral nog geen idee waar te beginnen en waar te eindigen.
Phoenix is op zich het goedkoopst vliegen..
We willen de reis komend weekend vast gaan leggen (afgelopen weekend helaas niet gelukt)
Maar hebben vooral nog geen idee waar te beginnen en waar te eindigen.
Phoenix is op zich het goedkoopst vliegen..
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: TIPS ?? Rondreis Zuidwest Amerika (Sept 2008)
Jullie laatste suggestie met Phoenix vind ik niet gek, en als je dan begint in Phoenix en eindigt in LA of San Diego heb je nog extra ruimte in de route omdat je het lange en relatief saaie stuk terug naar Phoenix dan overslaat.
Marianne
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Naast het feit dat Phoenix een goedkopere luchthaven is om op te vliegen, vind ik het ook nog eens een hele prettige luchthaven. Dit jaar vlieg ik voor de 3e keer op Phoenix. We eindigen dit keer in Los Angeles. Kijk anders een naar onze route. Wie weet doe je nog ideeën op voor jullie reis.
roland
roland
Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !
Maak je niet te veel zorgen om de drukte in de nationale parken in de weekenden. Die valt in september erg mee. Wij hebben 4x een rondreis in september gemaakt en nooit veel extra drukte aangetroffen.
September is een prima maand om op de bonnefooi rond te reizen. Wij boeken alleen het aankomsthotel en dat bevalt prima. We hebben nooit lang naar een overnachtingsplek hoeven zoeken. We zoeken thuis per plaats op het internet een paar hotels/motels op die ons leuk lijken, nemen die lijst mee en zoeken ter plaatse de leukste uit. Tot nu toe altijd succesvol. Logisch dat een reisbureau beweert dat zelf naar hotels zoeken moeite kost, ze willen hun eigen produkten verkopen !
Maar nogmaals, met z'n tweetjes in september is op de bonnefooi prima te doen, tenzij je persé midden in een national park wil overnachten.
Maak je niet te veel zorgen om de drukte in de nationale parken in de weekenden. Die valt in september erg mee. Wij hebben 4x een rondreis in september gemaakt en nooit veel extra drukte aangetroffen.
September is een prima maand om op de bonnefooi rond te reizen. Wij boeken alleen het aankomsthotel en dat bevalt prima. We hebben nooit lang naar een overnachtingsplek hoeven zoeken. We zoeken thuis per plaats op het internet een paar hotels/motels op die ons leuk lijken, nemen die lijst mee en zoeken ter plaatse de leukste uit. Tot nu toe altijd succesvol. Logisch dat een reisbureau beweert dat zelf naar hotels zoeken moeite kost, ze willen hun eigen produkten verkopen !
Maar nogmaals, met z'n tweetjes in september is op de bonnefooi prima te doen, tenzij je persé midden in een national park wil overnachten.
Hallo bart en danielle,
allereerst alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Ik herken veel in jullie verhaal, wij gaan ook in september een rondreis maken in het zuidwesten en wilden ook graag naar new york, het was een lastige keuze maar wij hebben new york erin gelaten, dit omdat we verwachten maar 1x in ons leven naar amerika te gaan (volgens vele forumleden word amerika de nieuwe verslaving
en gaan we er vaker komen)
maar goed, de volgende keer een uitgebreidere route dan en vooralsnog is dit de planning met dank aan de forumleden:
01 September Amsterdam - San Francisco
02 September San Francisco
03 September San Francisco
04 September San Francisco – Yosemite El Portal (West Entrance)
05 September Yosemite El Portal – Lee Vining (via Tioga pas East entrance)
Van de west entrance naar east entrance
06 September Lee Vining – Lone Pine
In de ochtend naar Spookstadje Bodie, dan richting Lone Pine
07 September Lone Pine (via Death Valley) – Las Vegas
Vertrek in de ochtend naar death valley einde middag richting Las Vegas
08 September Las Vegas
09 September Las Vegas – Zion – Bryce
einde middag richting Bryce
10 September Bryce – Page
Ochtend bezoek aan Bryce, einde dag richting Page
11 September Page – Grand Canyon South Rim
Ochtend In Page:
- antelope Canyon
- lake powell
- Horse Shoe Bend
Einde middag richting de Grand Canyon
12 September Grand Canyon – Kingman (via route 66)
Ochtend + Middag grand Canyon einde dag richting Kingman via Route 66
13 September Kingman – Los Angeles
14 September Los Angeles
15 September Los Angeles – San Louis Obispo (via highway 1 kustroute)
16 September San Louis Obispo – Big Sur (via highway 1 kustroute
17 September Big Sur – San Francisco (via highway 1 kustroute)
18 September San Francisco – New York
19 September New York
20 September New York
21 September New York
22 September New York - Amsterdam
Ook al zijn we op sommige plekke niet zo heel lang ik weet zeker dat het een droomreis gaat worden, voor de 1e keer naar amerika!
Wij hebben de vluchten al geboekt, de auto geboekt via Usareisen.de en de overnachtingen in New York ook al geboekt. Verder gaan we alleen nog de hotels in/rondom de parken nog boeken en in de steden als SF en LA en de rest doen we op de bonnefooi!
Ik wens jullie veel plezier met de voorbereidingen en misschien heb je nog wat aan onze route!
groetjes Angela
allereerst alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Ik herken veel in jullie verhaal, wij gaan ook in september een rondreis maken in het zuidwesten en wilden ook graag naar new york, het was een lastige keuze maar wij hebben new york erin gelaten, dit omdat we verwachten maar 1x in ons leven naar amerika te gaan (volgens vele forumleden word amerika de nieuwe verslaving

maar goed, de volgende keer een uitgebreidere route dan en vooralsnog is dit de planning met dank aan de forumleden:
01 September Amsterdam - San Francisco
02 September San Francisco
03 September San Francisco
04 September San Francisco – Yosemite El Portal (West Entrance)
05 September Yosemite El Portal – Lee Vining (via Tioga pas East entrance)
Van de west entrance naar east entrance
06 September Lee Vining – Lone Pine
In de ochtend naar Spookstadje Bodie, dan richting Lone Pine
07 September Lone Pine (via Death Valley) – Las Vegas
Vertrek in de ochtend naar death valley einde middag richting Las Vegas
08 September Las Vegas
09 September Las Vegas – Zion – Bryce
einde middag richting Bryce
10 September Bryce – Page
Ochtend bezoek aan Bryce, einde dag richting Page
11 September Page – Grand Canyon South Rim
Ochtend In Page:
- antelope Canyon
- lake powell
- Horse Shoe Bend
Einde middag richting de Grand Canyon
12 September Grand Canyon – Kingman (via route 66)
Ochtend + Middag grand Canyon einde dag richting Kingman via Route 66
13 September Kingman – Los Angeles
14 September Los Angeles
15 September Los Angeles – San Louis Obispo (via highway 1 kustroute)
16 September San Louis Obispo – Big Sur (via highway 1 kustroute
17 September Big Sur – San Francisco (via highway 1 kustroute)
18 September San Francisco – New York
19 September New York
20 September New York
21 September New York
22 September New York - Amsterdam
Ook al zijn we op sommige plekke niet zo heel lang ik weet zeker dat het een droomreis gaat worden, voor de 1e keer naar amerika!
Wij hebben de vluchten al geboekt, de auto geboekt via Usareisen.de en de overnachtingen in New York ook al geboekt. Verder gaan we alleen nog de hotels in/rondom de parken nog boeken en in de steden als SF en LA en de rest doen we op de bonnefooi!
Ik wens jullie veel plezier met de voorbereidingen en misschien heb je nog wat aan onze route!
groetjes Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hi
wat ik zelf heb ervaren is, als ik onze reis met een touroperator (heb prijs offerte laten maken)had geboekt dan zou ik minstens 1500 euro voor ons twee meer kwijt geweest zijn dan nu het geval.
Dank zij dit en andere forums heb ik onze reis zelf uitgestippeld, wat mij ook zelf meer voldoening heeft gegeven
Altijd tof ook om de reacties van andere te zien in je omgeving wanneer je zegt dat je, je reis volledig zelf hebt georganiseerd.
De optie new york was er ook bij ons maar als je zoals wij 22 dagen hebt en je wil iets van het zuid westen zien,dan was al snel de conclusie" geen new york " 
Nu laten we eerlijk wezen 4500 euro is te veel zeg je!!!
en jullie willen in NP overnachten
ik denk dat het moeilijk zal zijn om hier onder die prijs te blijven,je kunt altijd wel een tentje meenemen en de plaatselijke
"white trash trailerparks gaan zoeken"
als je naar de usa reist moet je,je over enkele honderden euro meer of minder niet veel van aan trekken,anders ben je verkeerd bezig vind ik .
ORGANISEER DIE REIS ZELF IS MIJN ADVIES
CYA
wat ik zelf heb ervaren is, als ik onze reis met een touroperator (heb prijs offerte laten maken)had geboekt dan zou ik minstens 1500 euro voor ons twee meer kwijt geweest zijn dan nu het geval.
Dank zij dit en andere forums heb ik onze reis zelf uitgestippeld, wat mij ook zelf meer voldoening heeft gegeven

Altijd tof ook om de reacties van andere te zien in je omgeving wanneer je zegt dat je, je reis volledig zelf hebt georganiseerd.

Nu laten we eerlijk wezen 4500 euro is te veel zeg je!!!

en jullie willen in NP overnachten

ik denk dat het moeilijk zal zijn om hier onder die prijs te blijven,je kunt altijd wel een tentje meenemen en de plaatselijke
"white trash trailerparks gaan zoeken"

als je naar de usa reist moet je,je over enkele honderden euro meer of minder niet veel van aan trekken,anders ben je verkeerd bezig vind ik .
ORGANISEER DIE REIS ZELF IS MIJN ADVIES
CYA
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tips/suggesties.
Ik denk dat we idd de reis in Phoenix zullen starten.
En eindigen in San Diego. (autohuur via usareisen.de en er zijn niet eens drop-off kosten)
Ik snap alleen niet waarom er zo weinig mensen San Diego niet in hun reisplan hebben zitten ?
Volgens mij is deze stad zeker de moeite (oa Seaworld). Of heb ik het mis ?
New York is een dure kostenpost, omdat de hotels daar behoorlijk prijzig zijn.
Daarom hebben we deze stad helaas moeten laten vallen...
@Angela
Jullie ook veel plezier op jullie eerste amerika-reis !
Jullie reis lijkt er idd veel op, maar wij willen toch echt San Diego en ook 2 dgn Zion erin houden.
Dus dat zijn meteen die 4dgn die jullie in New York hebben.
Ik denk dat we idd de reis in Phoenix zullen starten.
En eindigen in San Diego. (autohuur via usareisen.de en er zijn niet eens drop-off kosten)
Ik snap alleen niet waarom er zo weinig mensen San Diego niet in hun reisplan hebben zitten ?
New York is een dure kostenpost, omdat de hotels daar behoorlijk prijzig zijn.
Daarom hebben we deze stad helaas moeten laten vallen...
@Angela
Jullie ook veel plezier op jullie eerste amerika-reis !
Jullie reis lijkt er idd veel op, maar wij willen toch echt San Diego en ook 2 dgn Zion erin houden.
Dus dat zijn meteen die 4dgn die jullie in New York hebben.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
San Diego is zeer zeker de moeite waard! En dan niet eens alleen vanwege Sea World of de Zoo. Wij vonden het achteraf jammer dat we er niet een dagje langer waren. Er is genoeg te zien.Bart&Danielle schreef: Ik snap alleen niet waarom er zo weinig mensen San Diego niet in hun reisplan hebben zitten ?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij vinden San Diego een heerlijke stad, we zijn er al twee keer drie dagen geweest, en ik zou er zo weer naar toegaan. Ik vind het echt een relaxte stad, een (heel) klein beetje zoals San Francisco, maar dan met een beter klimaat, s´avonds is het erg leuk in het gaslamp district met ontelbare restaurantjes en barretjes, echt heel gezellig.
Harry
Harry
Ik zou dit niet te snel zeggen, toen wij afgelopen september daar waren hebben we geluk gehad dat de pas open was. Hij is toen ook een dag dicht geweest en wij zijn, terwijl het aan het sneeuwen was omhoog gereden. Vanuit Lone Pine gebeld en gelukkig op onze reisdag weer open. Over het algemeen zou de pas inderdaad open moeten zijn, maar je kunt altijd pech hebben.Martin & Marianne schreef:Ja hoor, geen probleem.Bart&Danielle schreef:Nadeel dan is, dat we dan pas eind September bij de Tioga pass zullen zijn. Hopelijk is die dan nog gewoon open ?!
Maar zoals jullie de route nu hebben komen jullie niet langs de Tioga Pass.
Marianne
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
De route met vertrek vanaf Phoenix en terug vanaf San Diego wordt dan;
Ma 8 Sept ->Brussel - Phoenix
Di 9 -> Phoenix - Grand Canyon
Wo 10 -> Grand Canyon - Page
Do 11 -> Page - Bryce Canyon
Vr 12 -> Bryce Canyon - Zion
Za 13 ->Zion
Zo 14 -> Zion - Las Vegas
Ma 15 -> Las Vegas
Di 16 -> Las Vegas - Death Valley
Wo 17 -> Death Valley - Lee Vining / Mamoth Lakes
Do 18 -> Lee Vingin / Mamoth Lakes - Yosemite
Vr 19 -> Yosemite
Za 20 -> Yosemite - San Franciso
Zo 21 -> San Francisco
Ma 22 -> San Francisco - Montery
Di 23 -> Montery - San Simeon
Wo 24 -> San Simeon - Los Angelas
Do 25 -> Los Angelas (anaheim)
Vr 26 -> Los Angelas - San Diego
Za 27 -> San Diego
Zo 28 -> San Diego
Do 29 ->
Vr 30 -> - Brussel
Alleen nu hebben we zelfs nog ruimte over (zie 29 en 30) omdat we dus niet terug hoeven te rijden naar Phoenix.
Tips ??
Evt. een dagje strand ergens leek ons ook wel fijn (is toch de Honeymoon he)
Za 13 ->Zion
Ma 15 -> Las Vegas
Vr 19 -> Yosemite
Zo 21 -> San Francisco
Ma 22 -> San Francisco - Montery
Di 23 -> Montery - San Simeon
Wo 24 -> San Simeon - Los Angelas
Do 25 -> Los Angelas (anaheim)
Vr 26 -> Los Angelas - San Diego
Za 27 -> San Diego
Zo 28 -> San Diego
Do 29 ->
Vr 30 -> - Brussel
Alleen nu hebben we zelfs nog ruimte over (zie 29 en 30) omdat we dus niet terug hoeven te rijden naar Phoenix.
Tips ??
Evt. een dagje strand ergens leek ons ook wel fijn (is toch de Honeymoon he)
Iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar een extra dagje San Francisco is geen overbodige luxe. Er is daar zoveel te zien en te doen. Beste en leukste stad ooit bezocht. Daarnaast kun je wellicht een extra dagje in LA blijven. Lekker naar het strand in Malibu bijvoorbeeld en een dagje relaxen. Helaas hadden wij er geen tijd voor, maar dat is na 3 weken reizen met een stevig programma geen overbodige luxe.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mogelijkheden geneog voor die extra dag!
* Nog een dag San Francisco; genoeg te zien en te doen.
* Nog een dag Yosemite; bv om een lange wandeling te maken (Panorama Trail) of de sequoia's te bekijken of een middagje relaxed raften of fietsen.
* Nog een dag LA; waarom niet naar Universal Studio's? Zou ik eerder voor kiezen dan Disneyland.
*Een dag tussen Phoenix en de GC of een extra overnachting bij de GC, voor de omgeving van Sedona, en meer tijd bij de GC.
Marianne
* Nog een dag San Francisco; genoeg te zien en te doen.
* Nog een dag Yosemite; bv om een lange wandeling te maken (Panorama Trail) of de sequoia's te bekijken of een middagje relaxed raften of fietsen.
* Nog een dag LA; waarom niet naar Universal Studio's? Zou ik eerder voor kiezen dan Disneyland.
*Een dag tussen Phoenix en de GC of een extra overnachting bij de GC, voor de omgeving van Sedona, en meer tijd bij de GC.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
De route met vertrek vanaf Phoenix en terug vanaf San Diego wordt dan;
Za 13 ->Zion
Ma 15 -> Las Vegas
Vr 19 -> Yosemite
Zo 21 -> San Francisco
Ma 22 -> San Francisco
Di 23 -> San Francisco - Montery
Wo 24 -> Montery - San Simeon
Do 25 -> San Simeon - Malibu
Vr 26 -> Malibu - Los Angelas
Za 27 -> Los Angelas (anaheim)
Zo 28 -> Los Angeles - San Diego
Do 29 -> San Diego
Vr 30 -> San Diego - Brussel
Wij willen bewust niet meer tijd bij de Grand Canyon, omdat de west rim ook al dicht is, en we denken dat de andere parken interresanter zijn. Phoenix is startpunt, van waaruit we zsm vertrekken ri. GC
Za 13 ->Zion
Ma 15 -> Las Vegas
Vr 19 -> Yosemite
Zo 21 -> San Francisco
Ma 22 -> San Francisco
Di 23 -> San Francisco - Montery
Wo 24 -> Montery - San Simeon
Do 25 -> San Simeon - Malibu
Vr 26 -> Malibu - Los Angelas
Za 27 -> Los Angelas (anaheim)
Zo 28 -> Los Angeles - San Diego
Do 29 -> San Diego
Vr 30 -> San Diego - Brussel
Wij willen bewust niet meer tijd bij de Grand Canyon, omdat de west rim ook al dicht is, en we denken dat de andere parken interresanter zijn. Phoenix is startpunt, van waaruit we zsm vertrekken ri. GC
Vind het een mooie route zo en zou hem zo zelf kunnen doen (heb dan ook ongeveer hetzelfde gedaan...). Ik zie dat jullie op 1 dag van Monterey naar San Simeon gaan. Dit is qua afstand niet zo veel, dus ik zou proberen om de laatste stop in Hearst Calste (als jullie hier tenminste naar toe gaan) mee te pakken. Mijn advies is om tour 2 te pakken. Hij alle tours kom je bij de zwembaden maar bij tour1 zie je de gastenverblijven en de ruimtes van tour 2 lijken me veel interessanter.
Als jullie echter 's ochtend hier naar toe willen gaan dan gaat tour 2 pas later in de ochtend (in tegenstelling tot tour1 ) en de rit naar Malibu is best lang (want ik neem aan dat jullie ook een kijkje gaan nemen in Santa Barbara). Beetje wazig zoals ik het omschreven heb denk ik, maar ik hoop dat je het snapt....
Als jullie echter 's ochtend hier naar toe willen gaan dan gaat tour 2 pas later in de ochtend (in tegenstelling tot tour1 ) en de rit naar Malibu is best lang (want ik neem aan dat jullie ook een kijkje gaan nemen in Santa Barbara). Beetje wazig zoals ik het omschreven heb denk ik, maar ik hoop dat je het snapt....

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht