Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Warner Bros. Studios / NBC Studios

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
paula58
Amerika-expert

Re: Bezoek aan Warner Bros. Studios / NBC Studios

Bericht door paula58 »

Ja, dat mailtje bedoel ik.
Er staat boven: Order Confirmation
Verder staat er je Order Number op en de datum en tijd dat je de tour gaat doen en het totale bedrag wat je betaald hebt.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Je hoeft voor de WB Studio's echt niet te reserveren hoor
Er vertrekken daar om de 10 a 15 minuten nieuwe tours en als je binnenloopt kan je meestal mee met de eerstvolgende tour of anders die daarna wel.
Ik leg mezelf bij dit soort dingen het liefst zo min mogelijk vast, je zult maar net iets tegenkomen waar je een middagje of een paar uur langer wilt blijven maar dat kan dan niet omdat je om 15:00 een Studio tour geboekt hebt. Vind ik persoonlijk altijd erg vervelend op vakantie, dan wil ik juist niks moeten.

dus voor degene die nog twijfelen over reserveren: ik zou het niet doen, er vertrekken daar tig tours op een dag en je kan er altijd wel met 1 mee.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Bij mij staat er: Order Summary boven, weet niet goed wat dat betekent, ook een bevestiging?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Iris_1982 schreef:Je hoeft voor de WB Studio's echt niet te reserveren hoor
Er vertrekken daar om de 10 a 15 minuten nieuwe tours en als je binnenloopt kan je meestal mee met de eerstvolgende tour of anders die daarna wel.
>Knip.

dus voor degene die nog twijfelen over reserveren: ik zou het niet doen, er vertrekken daar tig tours op een dag en je kan er altijd wel met 1 mee.
Dat laatste is vermoedelijk wel waar maar dat eerste meestal niet. De tours gaan om de twintig minuten tegenwoordig maar als je kijkt op de site van Warner Bros http://www2.warnerbros.com/vipstudiotour/ en dan bij 'buy tickets now' dan kan je zien welke tours nog plaats vrij hebben en niet.

Voor de tours van morgen (vrijdag 27 juni) bijvoorbeeld zijn er alleen nog plaatsen om 9.20 uur, 10.40 uur en 1.20 uur (daarna niet meer) en voor maandag 30 juni om 9.00 uur, 1.40 uur en 4.00 uur. Als je pech hebt, dan moet je dus soms bijna drie uur wachten of is er pas plaats op de volgende dag en het is nog niet eens hoogseizoen. Ik zou daarom wel reserveren.

Er zijn twee verschillende tours. Die van twee uur kost $45 per persoon, en eenmaal per dag is er eentje van vijf uur, inclusief lunch "your private group will dine in the studio commissary where you have the real opportunity to dine with the stars'. Deze tour kost tot 1 juli $ 150 per persoon en na 1 juli zelfs $195 per persoon! Wij dachten dat die $195 misschien wel een typefoutje moest zijn, ze hadden natuurlijk die $150 in prijs verlaagd naar $95. Dus even een mailtje gestuurd. Mooi dat het geen typefout was, de Deluxetour is inderdaad verhoogd naar $195, maar wij mochten bij wijze van uitzondering in augustus de tour nog steeds voor $150 doen. Dat hebben we maar niet gedaan. We doen nu de Sony 'twilight tour' en de tour bij Paramount studio's.
(Met een dochter die actrice wil worden, loop je wat studio tours af :dunno: ; vorige keer Universal en Warner Bros, deze keer Sony en Paramount.)

Martin
Luckytom
Amerika-newbie

Bericht door Luckytom »

Het is misschien een domme vraag, maar is er veel verschil tussen Warner Bros en Universal Studios?
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Universal is een pretpark met een studiotour, Warner-Bros is alleen een studiotour. In Universal kun je gemakkelijk een hele dag doorbrengen. Bij Warner-Bros sta je na een paar uur weer buiten. Dit is wat ik ervan begrepen heb, wij hebben gekozen om Universal volgende maand te gaan bezoeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer