Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar te slapen Zion/Bryce?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Waar te slapen Zion/Bryce?

Bericht door nieuwenoord »

KIF schreef:En een thread volledig lezen alvorens commentaar te geven is een goede raad! 8)

Wat is vroeg waren tips om in mijn planning in te passen, niet om deze te wijzigen.
(zoals waar best te slapen)
Ik had de thread al volledig gelezen hoor, maar juist daarom ben ik zo verbaasd dat je je planning nog steeds wilt doorvoeren.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ook de keuze voor Kanab is niet volgens de algemene adviezen.
Als je echt zowel Zion als Bryce wilt bezoeken, is Kanab niet de meest voor de handliggende overnachtingplaats.
Rijdt dan van de Grand Canyon (bliksembezoek, maar goed je bent er geweest) naar Bryce. Overnacht daar (dat geeft je de ruimte voor een bezoek tijdens zonsopgang of-ondergang) en rijdt dan via Zion naar Las Vegas. Vergeet niet uit te stappen in Zion en de shuttlebus te nemen het park in. De mensen die Zion vinden tegenvallen zijn de mensen die er alleen maar doorheen gereden zijn.

Als je overnacht in Flagstaff kost het je bijna twee uur extra.
Dan ziet je schema er ongeveer zo uit:
- Flagstaff - Grand Canyon 2 uur (reis + parkeren)
- bezoek GC 2 uur
- reis GC - Bryce 5 uur (via Page, Kanab)

Volgende dag
- bezoek Bryce 2 uur
- rit naar Zion 2 uur
- bezoek Zion 2 uur
- rit naar Las Vegas 2,5 uur

Als je in Kanab overnacht heb je de eerste dag meer tijd (bijna 2 uur), maar die heb je dan de volgende dag weer minder.

Marianne
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

waarom nog moeite doen om hem op andere gedachten te brengen? Als men niet wil luisteren naar de adviezen, dan moeten ze het ter plekke maar zelf ondervinden zeker. Ik zou er mij toch niet druk om maken. Iedereen doet tijdens z'n vakantie toch wat hij wilt en dat moeten we maar respecteren hé.

Bovendien was zijn vraag was ook niet over de route, maar over overnachtingsplaatsen...

suc6,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Ik ben net terug en kan enkel hetvolgende daartoe zeggen.
We zijn morgenvroeg via Cottonwood vanuit Page naar Bryce vertrokken waar we om 1200 U aangekomen zijn. Namiddags hebben we Bryce bezoekt, hebben er overnacht in Bryce View. De Volgende Morgen hebben we ongeveer 90 min gebruikt om in Zion te geraken waar we de hele dag verbracht hebben en avonds in St. George overnacht hebben.
Op 1 dag beide parken bezoeken en avonds nog naar Vegas rijden is volgens mij een beetje van het goede teveel omdat je van de wandelingen en de grote hoogte ook wel moe bent. Vergeet niet dat je op 3000m hoogte bent.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer