Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis zuidwesten bijna rond, nog een paar tips gevraagd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
adrian
Amerika-ontdekker

Re: Rondreis zuidwesten bijna rond, nog een paar tips gevraagd

Bericht door adrian »

weet niet of je je vraag over mono lake en Bodie ook opnieuw hebt gesteld. Maar ik kan je er wel een idee van geven.

Ghosttown Bodie ligt zo'n 30 mijl ten noordoosten van Lee Vining en mono lake. Ik ben recent vanuit Death Valley naar Lee Vining gereden. Daarbij heb ik eerst nog wat sightseeing in Death Valley gedaan. Van Lone Pine naar Lee Vining is niet zo heel ver (3 a 4 uur?), dus zou je wellicht nog tijd hebben om Bodie en Mono Lake toe te voegen.

We hebben overnacht in Lee Vining en zijn vervolgens (na Bodie) het Yosemite NP ingereden (via de Tioga Pas). Een schitterende route. Jullie doen het in omgekeerde volgorde; dus moet je even bekijken of het allemaal qua tijd past. Bodie sluit om 19.00u. In de winter is het veelal niet bereikbaar vanwege de hoge ligging.

Ad
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Rondreis zuidwesten bijna rond, nog een paar tips gevraagd

Bericht door Yeehaw »

Ik zie dat Hoover Dam er nog tussen staat. Glen Canyon Dam in Page heeft veel voordelen ipv Hoover...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer