Zodat je een groot deel ziet van de Grand Canyon(je zal altijd dingen missen).
Er staan maar liefst 13 tours beschreven die vanuit LAs Vegas vertrekken. Het lijkt me dat je toch zelf wat zult moeten lezen en kijken wat jou aanspreekt. Ik heb alleen ervaring met een helicoptervlucht vanaf Tusayan, dus in het park zelf. De Las Vegas tours gaan (bijna) allemaal naar Grand Canyon West. Dat deel ken ik niet, maar zal ongetwijfeld ook mooi zijn. Als je zelf ook nog naar het park gaat, is zo'n vlucht een mooie manier om nog een ander deel van de Grand Canyon te zien.
Kijk hoeveel tijd en geld je er aan uit wilt geven en welke tour daarbinnen past.
Wij zijn eind juli met Maverick meegeweest voor een helicoptertour van 30 min. dat koste $ 160,- pp incl. taxes etc.
Het waren mooie nieuwe helicopters met 4 zitplaatsen achterin en 2 voorin (naast de piloot).
Het was een van de hoogtepunten (letterlijk en figuurlijk) tijdens onze rondreis, vriendelijke piloot, goede uitleg over wat je allemaal zag en een uitzicht dat je vanaf "de kant"niet kon zien.
Ook in Amerika is de brandstofprijs flink naar boven dat zal wel een van de oorzaken zijn.
Ook kan je vaak (in hotels en zo) kortingsbonnen vinden waardoor je een stuk goedkoper uit bent.
Wat is nou het slimste om te doen: Hier al boeken en, soms, genieten van vroegboek korting? Of daar boeken en dan hopen dat je een leuke prijs kan vinden?
Ik hoor wel wat jullie bevindingen zijn!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Vincent Morit schreef:Wat is nou het slimste om te doen: Hier al boeken en, soms, genieten van vroegboek korting? Of daar boeken en dan hopen dat je een leuke prijs kan vinden?
Ik hoor wel wat jullie bevindingen zijn!
Als je even bladzijde 1 van dit topic leest.....daar is al een hele discussie over wel of niet van tevoren boeken geweest.
Ik zeg zelf: niet boeken, al was het alleen al vanwege het weer.
Ik denk dat je gewoon je gevoel achterna moet gaan, omdat iedereen andere voorkeuren heeft en je niet kan zeggen of een ander dat ook vind.
En zoals ik al eerder zei , wij hebben het daar gedaan.
Zojuist terug uit Vegas.
Had bij Papillon geboekt.
Hou er rekening mee dat veel van de te kiezen tours niet vanaf Vegas vliegen is maar vanaf Boulder City wat 45 minuten met een bus is.
Hadden wij ons in vergist (we hadden de sunset tour; alsnog zeer de moeite waard).
Dus evt upgrade hiervoor boeken of wellicht bij Maverick kijken.
De strip meenemen is toch ook een eravring apart (aantal jaar geleden met maverick al gedaaan).
Wel zullen steeds minder tours naar de GC vanaf McCarren gaan ivm overlast.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.