Dit lijkt me inderdaad een goede optie. In principe hebben we tijd genoeg gehad in Moab, op dag 15 al MV zien lijkt me geen probleem. Op dag 16 kunnen we dan vroeg weg zodat we die tijd hebben voor Mesa Verde. De volgende dag kunnen we dan besteden aan Canyon de Chelly.alje schreef:Wij hebben in Holiday Inn Chinle overnacht, vonden we een prettig hotel. Ligging is mooier, leuk zwembad en verder ook sfeervol.
Van Cortes naar Mesa Verde is (tot waar je in het park wilt zijn) nog wel een uur rijden. Als je in de ochtend daarvoor nog in MV wilt zijn wordt het krap om die middag nog Mesa Verde mee te nemen. Aan de andere kant, wil je de pas de volgende dag naar Mesa Verde, dan heb je eigenlijk geen tijd om Canyon de Chelly te zien, die dag. Ik zou proberen om MV aan het eind van dag 15 te zien en dan op dag 16 Mesa Verde.
Je kunt vanuit Cortes via Shiprock binnendoor rijden naar Chinle, via Red Rock en Lukachukai. Is overal verhard en je rijdt dan al langs de viewpoints bij de North Rim van CdC. Scheelt in mijlen en tijd.
Outlets: weet ik niet in SF (natuurlijk wel heel veel winkelcentra). Wel in Las Vegas!
groet Alje
De hotels die ik heb gecheckt (zo uit mijn hoofd waren het er 3) zijn inderdaad een stuk duurder dan andere hotels. Ze zijn echter nog wel beschikbaar tot op dit moment.vtveen schreef:Holiday Inn Chinle is het tweede motel ter plaatse. Wij konden dat vorig jaar niet boeken en kwamen 'automatisch' in Best Western (ooki niks mis mee) terecht. Beide rekenen behoorlijke prijzen, maar ja er is een soort monopolie voor hen die de canyon de Chelly willen bezoeken.
Ik kan nog niks boeken want ik weet helaas nog niet wanneer we precies gaan. De vakantie's zijn namelijk nog niet vastgelegd.Girl_2004 schreef:De hotels in LV racen nu om een goeie bezetting en bieden op dit moment behoorlijk lage prijzen, mede "dankzij" de kreditcrisis. Misschien dat je op voorhand al iets kan boeken ? Annuleren kan altijd nogMasch schreef:... waardoor we elders meer ruimte krijgen (lees --> het hotel in Las Vegas wordt steeds luxer![]()
Blijft over de vraag over de richting die we gaan rijden. Wat zouden jullie doen? San Francisco - Phoenix of andersom?