Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurants in Las Vegas
Re: Restaurants in Las Vegas
Het restaurant in de eifeltoren bij het Paris hotel, prachtig uitzicht op de fonteinen van het Bellagio en heerlijk eten. Helaas niet echt goedkoop maar wel de moeite waard zowel qua entourage als eten.
Hoe zijn de restaurants in de Mirage?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
We hebben een paar jaar geleden zowel in het Japanse als het Chinese restaurant in het Mirage gegeten, die waren beide prima, maar niet heel erg bijzonder, met alle vernieuwingen en renovaties in het Mirage zijn deze restaurants inmiddels vervangen door andere, en daar zijn we nog niet geweest.
SUPER hoor deze tips!! Harry ik ga eens even kijken op al die websites en laat je weten welke het gaat worden. 25 Jaar is idd best bijzonder dus we willen wel wat stukgooien die avond. Cheesecake vind ik ALTIJD prima. Heb vaak bij ze gegeten op een aantal locaties in Florida. Goed uitgebreid menu. Moet natuurlijk de andere dagen ook eten dus we gaan zeker een en ander uitproberen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Thnx!
Leuk topic trouwens
Leuk topic trouwens

Eender waar je gaat eten, zeker vermelden bij de reservering dat het om een "anniversary" gaat. Amerikanen zijn daar helemaal gek van. Toen wij onze eerste huwelijksverjaardag vierden met een etentje bij Range in San Francisco (een aanrader trouwens), kregen we een tussengerechtje en 3 desserts ipv de 2 die we besteld hadden gratis. Okay, het derde dessertje kwam uit de keuken met een kaarsje op en iedereen begon ons proficiat te wensen, dus je staat wel effe in het middelpunt van de belangstelling, maar gratis dessert! Daar zeg ik niet nee tegen. 
Wij zijn een aantal keren naar het buffet in The Mandalay Bay geweest. Dat hotel ligt aan het einde van de strip, en het is er vrij rustig in verhouding met de andere buffets (wij zijn gevlucht uit Bellagio) en de kwaliteit is uitstekend.

Wij zijn een aantal keren naar het buffet in The Mandalay Bay geweest. Dat hotel ligt aan het einde van de strip, en het is er vrij rustig in verhouding met de andere buffets (wij zijn gevlucht uit Bellagio) en de kwaliteit is uitstekend.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Zoals het er nu uitziet gaat het de brasserie worden van Daniel Boulud in The Wynn. Mag wel wat bijzonders zijn voor de anniversary.
@Marijke waarom ben je het Bellagio uitgevlucht?
@Marijke waarom ben je het Bellagio uitgevlucht?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring met Canneletto in The Venetian ?
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
johan1973 schreef:http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15160
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=13487
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=11155
Mijn tip zou zijn: The Cheesecake Factory at the Forum Shops at Ceasars Palace
Johan
Heheh duidelijk Cheesecake Factory is gewoon super.. lekker eten (grote glazen cola)

Ik wil er ook mijn huwelijksdiner houden omdat wij 30 jaar ( ik herinner het mij nog als de dag van gisteren ) getrouwdmartijn76 schreef:Wij hebben ons huwelijksdiner gehouden in het Alize restaurant, bovenop het Palms hotel. Fantastisch eten, perfecte service en een schitterend uitzicht over de Strip. Echt een restaurant voor een speciale gebeurtenis. Prijzen waren er ook wel naar trouwens, maar dat hadden wij er graag voor over. Op de site vind je foto's van het uitzicht en het menu.
http://andrelv.com/alize/
Wel even melden bij reserveren dat je bij het raam wilt zitten en dat het een anniversary is!
zijn ( tegenwoordig best wel een beetje uniek ) als wij in Las Vegas aankomen.
Kan jij mij een beetje indicatie geven wat de prijzen daar zijn, niet zozeer omdat ik er dan niet heen gaat maar meer dat ik een klein beetje ben voorbereid.
Ik wil het trouwens een beetje geheim houden voor haar, en ik wil niet dat ze weet wat het gaat kosten. Ik moet dus voldoende cash in m'n zak hebben, begrijp je.
Groeten
Sam
Ruth's Chris Steakhouse. Ooit een keer gegeten in New York en ze hebben toch wel de lekkerste steak die ik ooit gegeten heb
http://www.ruthschris.com/Menu/Steaks

http://www.ruthschris.com/Menu/Steaks
Sam,
Dat wordt een bijzondere gebeurtenis, vanaf het moment dat je de lift instapt en in Alize met het prachtige uitzicht gaat zitten tot aan het dessert toe, je wordt fantastisch in de watten gelegd en met verschrikkelijk goede gerechten. De bediening was echt de beste die wij ooit hebben meegemaakt.
Wij waren inclusief 20% fooi zo'n 250* dollar kwijt. (*edit, ik heb het even gecheckt)
Ik had:
Crab ceviche vooraf (super)
Filet mignon als hoofdgerecht
Ijsgerecht met caramel en chocola
Koffie
Bonbons van het huis
Mijn vrouw had:
Tiger prawns (ter grootte van een kleine kreeft!) krokant met spek gebakken, echt een aanrader
Kreeft Thermidor (verrukkelijk) als hoofdgerecht
Ijstrio
Thee
Vooraf krijg je uiteraard diverse soorten brood, een amuse en tussendoor kregen wij een kleine sorbet (om het palet te neutraliseren).
Wij hebben GEEN wijn gedronken, dat zal uiteraard de prijs wat opdrijven.
Aan het einde van de maaltijd hebben wij elkaar beloofd om over 5 jaar weer terug te keren en wederom om dit te vieren weer in Alize te eten! Een goede reden om weer richting Las Vegas te gaan (niet dat ik die echt nodig heb
)!
Ik zou gewoon lekker je creditcard meenemen en niet te druk maken over de kosten.
Dat wordt een bijzondere gebeurtenis, vanaf het moment dat je de lift instapt en in Alize met het prachtige uitzicht gaat zitten tot aan het dessert toe, je wordt fantastisch in de watten gelegd en met verschrikkelijk goede gerechten. De bediening was echt de beste die wij ooit hebben meegemaakt.
Wij waren inclusief 20% fooi zo'n 250* dollar kwijt. (*edit, ik heb het even gecheckt)
Ik had:
Crab ceviche vooraf (super)
Filet mignon als hoofdgerecht
Ijsgerecht met caramel en chocola
Koffie
Bonbons van het huis
Mijn vrouw had:
Tiger prawns (ter grootte van een kleine kreeft!) krokant met spek gebakken, echt een aanrader
Kreeft Thermidor (verrukkelijk) als hoofdgerecht
Ijstrio
Thee
Vooraf krijg je uiteraard diverse soorten brood, een amuse en tussendoor kregen wij een kleine sorbet (om het palet te neutraliseren).
Wij hebben GEEN wijn gedronken, dat zal uiteraard de prijs wat opdrijven.
Aan het einde van de maaltijd hebben wij elkaar beloofd om over 5 jaar weer terug te keren en wederom om dit te vieren weer in Alize te eten! Een goede reden om weer richting Las Vegas te gaan (niet dat ik die echt nodig heb

Ik zou gewoon lekker je creditcard meenemen en niet te druk maken over de kosten.

Hallo Martijn,
Dat ziet er echt geweldig uit, het water loopt me nu al uit de mond dat was echt genieten dus.
We zijn allebei best wel lekkerbekken dus dat moet helemaal goedkomen.
Hartstikke bedankt voor de suggestie om daar te gaan eten
En inderdaad dan is een CC toch handiger
Groeten
Sam
Dat ziet er echt geweldig uit, het water loopt me nu al uit de mond dat was echt genieten dus.
We zijn allebei best wel lekkerbekken dus dat moet helemaal goedkomen.
Hartstikke bedankt voor de suggestie om daar te gaan eten
En inderdaad dan is een CC toch handiger

Groeten
Sam
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2089 Weergaves