Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live uit Las Vegas!
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb ook 3 nachten in Aladdin geslapen 2 jaar geleden en ik vond het een super heerlijk hotel, we zaten erg hoog, hadden een fantastisch uitzicht op de fonteinen, geen geluidsoverlast, heerlijk gegeten en ideaal centraal gelegen op de strip!
Petra, ik lees je weblogje iedere dag eventjes en vind het super om zo deel te maken uit jullie leven daar in het verre amerika... Geniet van Las Vegas en ben benieuwd naar het vervolg van het verslagje!
Groetjes Babette
Petra, ik lees je weblogje iedere dag eventjes en vind het super om zo deel te maken uit jullie leven daar in het verre amerika... Geniet van Las Vegas en ben benieuwd naar het vervolg van het verslagje!
Groetjes Babette
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3647 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-