Ik zou geen 2 nachten in Williams gaan zitten, maar een of beide nachten aan de rim overnachten. Ik neem aan dat je wel een zonsondergang (of liever 2 - je weet maar nooit hoe het weer is) bij de Grand Canyon wil meemaken, en dan is het echt niet handig om nog helemaal naar Williams te moeten rijden.
Marianne, bedankt voor de tip. We hebben inmiddels een hotelovernachting geboekt in Williams en een overnachting aan de rim. Het lijkt ons namelijk erg leuk om een zonsondergang mee te maken.
We hebben inmiddels de meeste hotels geboekt, dus het schiet op! Ook ben ik al aardig op weg met een planning van wat we allemaal willen gaan zien. Heb al veel tips van dit forum gehaald!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.