Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd route SF - SF september 2009

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
superamerika
Amerika-ontdekker

Re: Hulp gevraagd route SF - SF september 2009

Bericht door superamerika »

Ik zou geen 2 nachten in Williams gaan zitten, maar een of beide nachten aan de rim overnachten. Ik neem aan dat je wel een zonsondergang (of liever 2 - je weet maar nooit hoe het weer is) bij de Grand Canyon wil meemaken, en dan is het echt niet handig om nog helemaal naar Williams te moeten rijden.

Marianne, bedankt voor de tip. We hebben inmiddels een hotelovernachting geboekt in Williams en een overnachting aan de rim. Het lijkt ons namelijk erg leuk om een zonsondergang mee te maken.
We hebben inmiddels de meeste hotels geboekt, dus het schiet op! Ook ben ik al aardig op weg met een planning van wat we allemaal willen gaan zien. Heb al veel tips van dit forum gehaald! :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer