Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen rond eerste rondreis in het mooie zuidwesten
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: Vragen rond eerste rondreis in het mooie zuidwesten
Ik heb net dit draadje gelezen.Met Marianne ben ik het eens dat het in die periode veel vroeger donker is dan hier in Nederland!
En in het donker rijden daar is niet prettig!
Je brengt relatief veel tijd door in Bryce. Ik vind 1 overnachting wel voldoende. Ook ben ik het eens dat 1 overnachting in Moab wel erg weinig is.
En in het donker rijden daar is niet prettig!
Je brengt relatief veel tijd door in Bryce. Ik vind 1 overnachting wel voldoende. Ook ben ik het eens dat 1 overnachting in Moab wel erg weinig is.
Ik heb natuurlijk geen idee van wat we onderweg tegen komen. Via de routeplanner heb ik van Mexican Hat waar we overnachten na MV tot Arches een goeie 2,5 uur, dan hoop ik nog in de late voormiddag in Arches te kunnen zijn.
Ben wel bang om geen ticket voor de Wave te krijgen, en dan moet ik de laatste dag in Page schrappen, want dan hebben we toch al heel wat gezien daar en denk niet dat een volledige dag extra nodig is.
We zijn eigenlijk van plan alles van te voren te boeken, of is dit niet aan te raden? Weet niet of het gemakkelijk is om de dag zelf nog iets te vinden, zeker als ik bedenk dat ik toch nog graag soms een zonsondergang mee zal willen meepikken, dan kom ik wat laat toe in sommige plaatsjes.
Ik hoop idd dat ik nog iets kan boeken in Grand Canyon en Yosemite
Ben wel bang om geen ticket voor de Wave te krijgen, en dan moet ik de laatste dag in Page schrappen, want dan hebben we toch al heel wat gezien daar en denk niet dat een volledige dag extra nodig is.
We zijn eigenlijk van plan alles van te voren te boeken, of is dit niet aan te raden? Weet niet of het gemakkelijk is om de dag zelf nog iets te vinden, zeker als ik bedenk dat ik toch nog graag soms een zonsondergang mee zal willen meepikken, dan kom ik wat laat toe in sommige plaatsjes.
Ik hoop idd dat ik nog iets kan boeken in Grand Canyon en Yosemite
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Om een indruk te krijgen van wat wer tussen Mexican Hat en Moab voor moois te zien is kun je even ons reisverslag lezen (dag 5)mipstoo schreef:Ik heb natuurlijk geen idee van wat we onderweg tegen komen. Via de routeplanner heb ik van Mexican Hat waar we overnachten na MV tot Arches een goeie 2,5 uur, dan hoop ik nog in de late voormiddag in Arches te kunnen zijn.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat let je om alvast te kijken en iets vast te leggen? Annuleren kan altijd nog.mipstoo schreef:Ik hoop idd dat ik nog iets kan boeken in Grand Canyon en Yosemite
In de weekenden kan het zelfs in september en oktober nog aardig vollopen.
Voor de rest lijkt het mij niet zo nodig, en dan is het ook wel prettig om wat flexibel te zijn.
Voor Yosemite kun je boeken via www.yosemitepark.com en voor de Grand Canyon via www.xanterra.com .
Marianne
Hebben jullie al aan de lotterij meegedaan? want voor permits in september moest je in mei meedoen met de lotterij.mipstoo schreef: Ben wel bang om geen ticket voor de Wave te krijgen, en dan moet ik de laatste dag in Page schrappen, want dan hebben we toch al heel wat gezien daar en denk niet dat een volledige dag extra nodig is.
Ik veronderstel dat jij dan bedoelt om ter plaatste nog gaat proberen een permit te verkrijgen?
In page is voldoende te doen in de buurt. Lees het verslag van Marjan (Hekkie) maar eens even na ...
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1684 Weergaves