Over koelboxen gesproken. Krijg je er ook bij tankstations van die goedkope piepschuimboxen waar je ijsklontjes in kunt doen? Of werkt dat met die hitte rondom Las Vegas e.d voor geen meter?
Er zijn forumleden die deze piepschuim koelboxen altijd gebruiken in de vakantie en er tevreden mee zijn. Persoonlijk vind ik het drie keer niks. Binnen 2 weken lekt het ding en kun je een nieuwe kopen om maar wat te noemen en ben je net zoveel geld kwijt als dat je in een keer een "fatsoelijke" koopt. Wij zijn meestal 15 tot 20 dollar kwijt voor een behoorlijke grote koelbox en dan met tapkraantje zodat je steeds het water weg kunt laten lopen voordat je er weer nieuw ijs in doet en je de koelbox niet steeds leeg hoeft te halen.
Haha ja we blijven Nederlanders he Ik weet niet wat die piepschuimdingen kosten. We hebben er maar een voor 2 weken nodig. Als die dingen net zo duur zijn als een gewone tja dan kun je inderdaad net zo goed een gewone kopen.
Dus mensen, als nog iemand begin september een koelbox in SF kwijt moet, ik weet wel iemand die hem wil overnemen
Ik stel hierbij ook een AllesAmerika koelbox voor die van lid naar lid kan gaan
Wij hadden een keer de pech met een piepschuim koelbox dat, tijdens het rijden, het deksel ook echt piepte, wat een rot geluid was dat.
De laatste keer dat we er een gekocht hebben, kon je het deksel wel goed bevestigen, was een grote vierkante met hengsel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.