Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar verblijven tussen White Sands en Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: waar verblijven tussen white sands en las vegas

Bericht door Coyote »

RoyBergen schreef:Die kit peaks observory, kunnen jullie daar iets meer over vertellen? is dat sterren en planeten kijken? ik leesde op de sites dat ze van 15 july tot ergens in augustus gesloten zijn in de avond :-(
In 2005 ben ik naar Kitt Peak National Observatory geweest, zie ook mijn reisverslag 2005, dag 5. Ik vond het reuze interessant. Ben er wel overdag geweest.

Diezelfde vakantie ben ik enkele dagen eerder ook nog naar Mount Graham International Observatory in Safford geweest. Ook heel interessant waar ik een hele leuke tour gedaan heb. Zie dag 3 van het eerder genoemde reisverslag.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Waar verblijven tussen White Sands en Las Vegas

Bericht door RoyBergen »

ik heb in het schema twee dagen tuscon opgenomen, dus dan heb ik hoe dan ook 1 volle dag voor de omgeving......
Ja , jullie reacties zijn overwegend positiev en dat geloof ik natuurlijk meer dan een journalist die niets heeft gezien wellicht....
Hoever is het van Tuscon naar winslow arizona?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Via de Interstate is het 315 mijl en bijna 5 uur rijtijd. Ga je echter vanaf Phoenix binnendoor via Payson naar Winslow is de afstand 278 mijl en 4,5 uur zuivere reistijd.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Dankuwel Marjan ! :beerchug:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

In de praktijk zal het sneller zijn om via I10-I17 en I40 te rijden.
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Bedankt alemaal, door de reacties over winslow, ga ik maar weer even verder denken. ik denk nu zoiets van, ik zie wel waar ik terecht kom deze dag, zonder een reservering te maken, dat doe ik zelden, maar ik denk dat het in deze omgeving wel goed gaat komen.
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Ik begin meer en meer enthousiastte raken over tuscon. Daar hebben jullie goed bij geholpen. Ga nou kijken waar te overnachten. Het valt mij op dat er veel goede en mooie accomodaties zijn hier die relatief goedkoop zijn.
BobDylan
Amerika-ontdekker

Bericht door BobDylan »

Tucson is echt wel de moeite waard om een dag of 3 te blijven! Wel is het hier en daar inderdaad een beetje een zooitje. Wij verbleven in het slechtste motel dat je je kunt voorstellen (alles zat vol vanwege een mineralenbeurs). Wij zijn toen naar Tombstone, Bisbee, Saguaro West en de Airplane museum + Airplane graveyard geweest. De onderlinge afstanden zijn wel behoorlijk groot, de stad is enorm uitgestrekt. De San Xavier del Bac mission en Sonora wildlife museum hebben we hierdoor helaas gemist. Vlakbij is ook nog Biosphere 2. Ik ga zeker nog een keer terug.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Om misverstanden te voorkomen, het "wildlife"museum is iets anders dan het Arizona Sonora Desert Museum. Dat laatste "museum" mag je niet missen.
Yeehaw
Leo C.
Amerika-ontdekker

Bericht door Leo C. »

En Kitt Peak bezoeken is een leuke avondactiviteit. Kan je alleen maar aanraden om je op te geven voor het Nightly Observation Programm. Deden wij in 2008. Was één van de leukste dingen. Wij bleven ook een paar dagen in Tucson. Op een paard het Sugaro NP verkennen is ook een echte aanrader. De rest is al genoemd.
Have fun.
:D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer