Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Geschikt schoeisel reis Zuidwest Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Geschikt schoeisel reis Zuidwest Amerika

Bericht door José »

Ondanks dat sommige wandelingen als makkelijk worden aangeduid, is het daar wel verstandig met schoenen te lopen i.v.m mul zand, soort trapjes gemaakt van rotsen etc. Meteen hoge dure wandelschoenen aanschaffen is wat overdreven, maar ik heb goedkope wandelschoenen bij de (durf het bijna niet te zeggen) wallmart gekocht.
Er zit een goede zool met profiel onder.. Ideaal.

Met slippers (en die birkenstocks) heb je te weinig steun bij je enkels. En om nou de rest van de vakantie al hinkelend de boel moet verkennen omdat je je enkel verzwikt;
Dat zou zonde zijn
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Mocht je toch bergschoenen aan willen schaffen...
Mijn man heeft 5 jaar geleden bij de Aldi...jawel..bergschoenen van rond de 45 euro aangeschaft en die lopen prima en jaarlijks komt die aanbieding bij hen terug 8)
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Toen ik vorige week dit topic las dacht ik nog dat enkelsteun niet zo heel belangrijk is. Ik verzwik mijn enkels nooit en hike al jaren op mijn nike airs. Zal je net zien dat ik dit weekend in Great Falls flink door mijn enkel ging en ineens languit op het grindpad lag. Mijn arme knie zit nog steeds in het verband!

Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar echte wandelschoenen ... :lol:
Afbeelding
skyfitswim
Amerikafan

Bericht door skyfitswim »

oei zal dan niet met men loop schoenen gaan en op zoek gaan naar lichte trek schoenen die ik algemeen klan aandoen in america. Eens gaan kijkenj bij adventure
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik loop zelf goed op sandalen en op mijn wandelschoenen. Die zijn echt onmisbaar op zo'n reis als je een aantal wandelingen gaat maken.
Gringo
Amerika-ontdekker

Bericht door Gringo »

Ook wij liepen op goede wandelschoenen enkelhoog daar loop ik hier al jaren op en verder ook een paar goede sandalen,zorg dat je er al wat op gelopen hebt anders krijg je blaren ook bij je sandalen als je hier ze nog niet hebt gedragen na de winter.
Had dus veel te veel schoenen mee genomen :lol:
Afbeelding
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Wij hebben op onze nromale sneakers gelopen en we hebben onze wandelschoenen meeggenomen voor in de parken. Maar naar mijn mening als je geen zware lange trektochten gaat houden zijn normale wandelschoen ( bijv. ANWB ) prima en hoef je echt geen dure merk schoen te kopen.
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer