Nu heb ik nog het volgende dilemma...
We vertrekken op vrijdag 19 november vanaf Schiphol en mijn bedoeling was om op zaterdag 27 november terug te vliegen.
Nu heb ik (natuurlijk...) een dag te lang gewacht met tickets en zijn deze i.p.v. de gevonden prijs van 510 euro nu al bijna 700 euro

Een optie is om op vrijdag de 26e terug te vliegen. Tickets hiervoor kan ik vinden voor ± 430 euro. Scheelt natuurlijk een hoop.
Daarnaast is het de 26e natuurlijk Thanksgiving... Kamers zijn dan wel iets duurder (sowieso op vrijdag), maar misschien is het de moeite waard om dan nog in Vegas te zijn i.p.v. in de lucht te hangen.
Wat zouden jullie doen?
Planning so far:
VR 19: vliegen naar Las Vegas (±14u NL tijd) en later in de avond (21-23u LV tijd) aankomen (overnachting: optie genomen bij Excalibur)
ZA 20: bijkomen van de reis, auto ophalen bij MGM/Dollar (overnachting: ?)
ZO 21: nog geen echte plannen (overnachting: optie genomen bij MGM)
MA 22: nog geen echte plannen (overnachting: optie genomen bij Planet Hollywood)
DI 23: Rijden naar Grand Canyon (overnachting: Maswik Lodge)
WO 24: Rijden naar Springdale/Zion (overnachting: Pioneer Lodge)
DO 25: Rijden naar Vegas (overnachting: ?)
VR 26: Of terugvliegen naar NL en zaterdag daar aankomen, of nog een extra nacht in Las Vegas (Thanksgiving)
ZA 27: Of we komen vandaag in NL aan, of we vliegen deze dag terug naar NL en komen zondag 28 november aan.