Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kledij zomer USA
Re: kledij zomer USA
Voor mij ook hoor Marjon, ben een mooi weer kampeerder: toen het in de Pyreneeën een keer rond het vriespunt was zaten we de hele nacht lekker bij de openhaard in het restaurant, met veel flessen wijn en erg veel lol. En sinds die tijd gaat het dubbele dekbed mee achterin de auto! 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zie het al helemaal voor me; jullie in je tentje onder het dubbele dekbed. Neem je ook een straalkacheltje mee?
Marjon

Marjon
Nou die tent van ons is geen tentje maar een De Waard waar je in kunt staan en met kuipzeil (voor de kenners) dus genoeg ruimte
.
En nee geen straalkacheltje, daar boven hebben ze geen elektriciteit: we hebben wel es al de gaspitten aan gezet; we hebben de hele dag verder geen koffiewater meer hoeven zetten!

En nee geen straalkacheltje, daar boven hebben ze geen elektriciteit: we hebben wel es al de gaspitten aan gezet; we hebben de hele dag verder geen koffiewater meer hoeven zetten!

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij nemen altijd 1 lange broek mee (doe ik aan tijdens de vlucht) en ook een fleecevest. Verder alleen maar luchtige dingen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 538 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 6 Reacties