Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis VillaUtopia: rondje zuidwesten - route tips?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis VillaUtopia: rondje zuidwesten - route tips?
tjah, ik heb inderdaad een aantal pittige afstanden op de planning. Maar wellicht doen we één dag minder in LA en een dag langer onderweg. Want ik weet niet of ik zo graag in LA wil zijn. Mijn vriendin wil graag naar Disney. Maar disney in Anaheim lijkt mij ook hetzelfde als in Parijs. Is er iemand al geweest die een ervaring kan delen? wellicht iemand die ook bij Universal is geweest?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Disneyland in Anaheim bestaat uit 2 parken. Disneyland Anaheim & Disneyland california adventure park.
Het 1e park is vergelijkbaar als parijs, maar volgens mij is toch elk Disneypark anders. En hier is het natuurlijk wel allemaal begonnen! Het andere park staan ook nog leuke disneyatracties zie de website: http://disneyland.disney.go.com/attract ... istingPage
Wij starten in San Francisco, en zullen achter jullie aan reizen. Veel plezier!
Groetjes,
Danielle
Het 1e park is vergelijkbaar als parijs, maar volgens mij is toch elk Disneypark anders. En hier is het natuurlijk wel allemaal begonnen! Het andere park staan ook nog leuke disneyatracties zie de website: http://disneyland.disney.go.com/attract ... istingPage
Wij starten in San Francisco, en zullen achter jullie aan reizen. Veel plezier!
Groetjes,
Danielle
2022: Florida
2020: Roadtrip - Florida
2019: Roadtrip - Florida, Georgia
2018: Roadtrip - NewEngland
2017: Roadtrip - Pacific NoordWest
2016: Roadtrip - Deep South
Reisverslagen:http://www.nielsdan.blogspot.com
2020: Roadtrip - Florida
2019: Roadtrip - Florida, Georgia
2018: Roadtrip - NewEngland
2017: Roadtrip - Pacific NoordWest
2016: Roadtrip - Deep South
Reisverslagen:http://www.nielsdan.blogspot.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je moet kiezen tussen Disneyland en Universal Studios zou ik voor die laatste kiezen, omdat Disneyland inderdaad vergelijkbaar is met Disneyland Parijs. En de studio's horen toch wel bij een bezoek aan LA! Je zou echter ook naar DL kunnen gaan, in combinatie met California Adventure Park, en dan nog een studiotour doen bij Warner Bros. Die kost niet zo veel tijd, en dan heb je toch iets met de studio's gedaan.
Wij hebben in 2008 beide Disneyparken en twee studiotours gedaan, zie ons reisverslag.
Marianne
Wij hebben in 2008 beide Disneyparken en twee studiotours gedaan, zie ons reisverslag.
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die studios is ook echt iets van daar. Dat vind je hier niet..
DL is dan misschien anders dan D Parijs maar veel is hetzelfde. Ik vond in Florida Universal leuker dan Disney World Magic Kingdom (verglijkbaar met DL).
DL is dan misschien anders dan D Parijs maar veel is hetzelfde. Ik vond in Florida Universal leuker dan Disney World Magic Kingdom (verglijkbaar met DL).
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-ontdekker
hmmz...dank voor jullie reacties. Ik vrees dat ik hier thuis toch echt ruzie krijg als ik disney skip
Anyways, ik heb inmiddels mijn route iets aangepast na de veel gemaakte "japanner" opmerking.
We hebben zion geschrapt (ja sorry
) om wat meer tijd vrij te maken voor monument valley, antelope canyon en een dag in Bryce. Alles eromheen ligt wel zo'n beetje vast:
grand canyon village naar Monument Valley (cabin op campground) - beetje op tijd om in MV wat te kunnen rondkijken en de volgende dag ook.
Monument Valley naar Page - einde van de dag naar page en volgende morgen 11 uur antelope canyon.
Page naar Bryce - na antelope canyon naar bryce, wat later maar volgende hele dag in Bryce.
Bryce - uitgbereid rondkijken
Bryce naar Las Vegas - meerdere dagen in LV dus tijd zat.
iemand die dit geen goed idee vind?
Nu alleen nog het volgende:
We hadden staan: SF --> Monterey --> Santa Barbara --> Loas Angeles.
Maar vooral vanwege het feit dat we in Monterey ook nog whale watch doen wordt Monterey --> Santa Barbara denk ik heel lastig.
Dan maar een dag minder in LA maar waar blijven we tussen Monterey en Santa Barbara? Of in het geheel niet in SB blijven slapen?
Alvast weer many thanks peeps

Anyways, ik heb inmiddels mijn route iets aangepast na de veel gemaakte "japanner" opmerking.
We hebben zion geschrapt (ja sorry

grand canyon village naar Monument Valley (cabin op campground) - beetje op tijd om in MV wat te kunnen rondkijken en de volgende dag ook.
Monument Valley naar Page - einde van de dag naar page en volgende morgen 11 uur antelope canyon.
Page naar Bryce - na antelope canyon naar bryce, wat later maar volgende hele dag in Bryce.
Bryce - uitgbereid rondkijken
Bryce naar Las Vegas - meerdere dagen in LV dus tijd zat.
iemand die dit geen goed idee vind?

Nu alleen nog het volgende:
We hadden staan: SF --> Monterey --> Santa Barbara --> Loas Angeles.
Maar vooral vanwege het feit dat we in Monterey ook nog whale watch doen wordt Monterey --> Santa Barbara denk ik heel lastig.
Dan maar een dag minder in LA maar waar blijven we tussen Monterey en Santa Barbara? Of in het geheel niet in SB blijven slapen?
Alvast weer many thanks peeps
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt Antelope Canyon ook doen als je van MV naar Page rijdt, zo hebben wij het in 2008 gedaan (zie ons reisverslag). Het lijkt me niet nodig om pas aan het eind van de dag naar Page te gaan, zeker als je de dag ervoor vanuit de GC al op tijd naar MV gaat. Wat zijn je plannen bij MV?
Als je eerder naar Page gaat, zou je misschien toch nog tijd voor Zion hebben??
Zet even weer je complete route neer, dat is wat overzichtelijker.
Wat de kust betreft: het lijkt inderdaad niet handig om in Santa Barbara te slapen, je zit dan al immers vlak bij LA. Kijk wanneer en waar je wilt gaan whalewatchen en wat je verder nog wilt doen langs de kust en kijk dan waar je het beste kunt overnachten.
Marianne
Als je eerder naar Page gaat, zou je misschien toch nog tijd voor Zion hebben??
Zet even weer je complete route neer, dat is wat overzichtelijker.
Wat de kust betreft: het lijkt inderdaad niet handig om in Santa Barbara te slapen, je zit dan al immers vlak bij LA. Kijk wanneer en waar je wilt gaan whalewatchen en wat je verder nog wilt doen langs de kust en kijk dan waar je het beste kunt overnachten.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 69 Reacties
- 6601 Weergaves
-
Laatste bericht door roberto101
-