Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksreis Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Huwelijksreis Las Vegas
Hallo
Wat een super idee om op huwelijks reis naar Las Vegas te gaan.
Mijn vriend en ik zijn er nu ook 2x keer geweest en doen alles met de bus.
De 24 uurs pas voor de Deuce bus is ideaal. Je moet je wel bedenken dat het in september erg warm (heet) is.
En druk in de bus kan zijn. En met name in de avond uren soms lang wachten en dan zeer volle bus.
Hij heeft wel airco. De bus rijd over de hele strip. Van freemont street tot aan winkelcentrum Las Vegas outlet center.
Wel kan het in de avond heel druk zijn en rijd de bus zeer langzaam.
Wij hebben 2x in circus circus gelogeerd. 1x in de manor kamer en 1x in west tower room. Dat is wel erg mooie kamers.
Wij hebben een dagtrip met een bus gemaakt naar Grand Canyon en Hooverdam. Erg mooi.
En als tip vonden wij madame Tussaud in het Venetian erg leuk.
Goede reis
groetjes Naomi
Wat een super idee om op huwelijks reis naar Las Vegas te gaan.
Mijn vriend en ik zijn er nu ook 2x keer geweest en doen alles met de bus.
De 24 uurs pas voor de Deuce bus is ideaal. Je moet je wel bedenken dat het in september erg warm (heet) is.
En druk in de bus kan zijn. En met name in de avond uren soms lang wachten en dan zeer volle bus.
Hij heeft wel airco. De bus rijd over de hele strip. Van freemont street tot aan winkelcentrum Las Vegas outlet center.
Wel kan het in de avond heel druk zijn en rijd de bus zeer langzaam.
Wij hebben 2x in circus circus gelogeerd. 1x in de manor kamer en 1x in west tower room. Dat is wel erg mooie kamers.
Wij hebben een dagtrip met een bus gemaakt naar Grand Canyon en Hooverdam. Erg mooi.
En als tip vonden wij madame Tussaud in het Venetian erg leuk.
Goede reis
groetjes Naomi
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1810 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne