Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas club passes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Las Vegas club passes

Bericht door Emphy »

martijn76 schreef:Jeetje. Wat mensen al niet doen om een paar dollar te besparen. Glip jij ook altijd via de achterdeur bij de bioscoop naar binnen?
Ja meestal wel :)

enne een paar dollar? die clubs achter het voormalige Stardust ( The gentlemens clubs ) vragen 30 tot 50 $ entree. en ik heb het voor niks gezien en eerlijk is eerlijk! Ik had best willen betalen als ik het leuk had gevonden maar ik vond het allemaal 3 maal helemaal niks.

Maar ja jij gaat/wilt dus van deur naar deur ? naar binnen hoppen voor 30 tot 50 dollar? dan het niks vinden en weer 30/50 $ betalen aan de volgende deur om even in de volgende club te bekijken .. Ga je gang hoor.. maar ipv voor die 30/50$ entree in een club van niks waar ik binnen 5 minuten weer weg ben zit ik liever uitgebreid een uur lekker te eten aan een buffet.

maar goed ieder zijn eigen ding toch :wink:
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Emphy »

ralfbosz schreef:
martijn76 schreef:Jeetje. Wat mensen al niet doen om een paar dollar te besparen. Glip jij ook altijd via de achterdeur bij de bioscoop naar binnen?
Maar wat heb je hieraan? Dit is alleen 'slim' als je een club wilt uitchecken, als je dan een club vindt die de moeite waard is kun je niet lang blijven, want dat gaat er natuurlijk niet in. Scheelt zeker ook in drank, want een drankje nemen valt ook op.
yep maar helaas geen een club gezien waarbij ik nou het idee had .. goh wat leuk hier! was dat wel zo geweest had ik natuurlijk ook weer een leuke ingang gehad! dan had ik me gemeld met: Hoi ik was hier gister op zoek naar mijn kameraad die gelukkig weer boven water is! er zijn geen gekke dingen gebeurt! maar gister was ik in jullie club op zoek naar hem en ik vond het erg leuk binnen dus ik kom nu opnieuw bij jullie om het gezellig te hebben en een drankje te nemen.

Ik wil ook nog even zeggen : in 2006 kwam ik een dronken engelsman tegen die was met een taxi naar een club gereden van de voorkant van Stardust naar de Achterkant van Stardust.. ( 500 meter) Hij vertelde me dat hij daar 4 biertjes had gedronken en 1 lapdance had gehad en hij was 3700 dollar ofzo kwijt op zijn creditcard.. Of het waar is weet ik niet maar op zich geloofde ik hem wel.

We zaten toen in de bar in het stardust met livemuziek en een biertje in die bar was 3 $. en het was er veel gezelliger en leuker dan in al die clubs die ik had gezien.
(en de vrouwen waren ook mooier) ( en minder opdringerig ook nog eens!) :thumbup:
Bovendien kwamen de Clubdame's als de klandizie niks meer was in de dure club ook daar in diezelfde bar in het Stardust een heel relaxed drankje drinken. (en stonden erop om zelf dat drankje te betalen) in tegenstelling tot de club waarin ze werken waar ze de (meestal dronken) klant $$$$ laten betalen voor hun glaasje water met een kleurtje.

Helaas hebben ze Stardust opgeblazen en is het nu een grote bouwput :cry:
de bedoeling was daar een heel niew hotel te bouwen ( echelon) en toen kwam de econo crisis .....
afgelopen januari was die hele kant van de strip nog steeds een bouwput.. ( Last Frontier is ook weg)

De strip loopt nu eigenlijk op zijn best van Tropicana naar Whynn.. alles verder noord vanaf whynn richting Stratosphere is een behoorlijke zooi geworden ( Helaas)
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

:offtopic: Volgens mij ben je niet in de Spearmint Rhino's geweest of wel? Vond ik op zich echt wel een mooie club, met echt mooie dames. Maar goed, zo'n gentlemen's club moet je een keer mee gemaakt hebben. Kan me ook niet voorstellen dat ik daar de hele avond ga zitten, hooguit 2 uurtjes, lapdance, een paar biertjes en weer weg, meestal als het al wat later op de avond is. Maar om nou zoveel moeite te doen om 15 clubs gratis uit te pluizen, nee, daar zou ik ook niet aan beginnen. Wij hebben gewoon aan de taxichauffeur gevraagd wat de beste gentlemen's club in Vegas is en zijn naar de Spearmint Rhino's gebracht. Tijdens andere bezoeken ook nog in de Crazy Horse II geweest, maar dat was toch echt een mindere tent en ook meer louche dan SR.

Qua clubs heb je genoeg opties om gratis binnen te komen. En er is keuze genoeg!
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Spearmint Rhino is sowieso gratis als je ze eerst belt. :lol:

Je moet daarom ook niet met de taxi naar Rhino gaan want dan betaal je de entreeprijs.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Emphy, ik heb nog wel wat nuttige tips voor je om tijd en geld te besparen:

- Duik in de Bellagio fontein en grijp al het kleingeld wat je tegenkomt!
- Als je gaat buffetten: doe net of je gehandicapt bent! Zo omzeil je iedere rij!
- Doe net of er een haar in je eten zit, of nog liever een kakkerlak (vergt wel enige voorbereiding). Schreeuw moord en brand en je krijgt wellicht je eten gratis! Uiteraard geen fooi achterlaten!
- Trek een mooie galajurk aan, doe wat hoge hakken aan en probeer zo zwoel mogelijk te kijken. Grote kans dat een sugardaddy je de rest van de avond gratis drankjes aanbiedt!
- Doe net of je vriendin aan het buffetten is, maar dat je haar niet kan bereiken. Vraag of je haar mag zoeken en terwijl je het buffet afstruint steek je zoveel mogelijk muffins, cookies en braadworsten in je zakken. Geen soep.

Ik heb deze tips nog nooit uitgeprobeerd, maar een dronken Engelsman vertelde mij deze zomer dat hij zo al 15 jaar de dag in Vegas doorkomt. :lol:

Maar zonder gekheid: ik ben niet zo'n clubber. Kan mij ook niet voorstellen dat je je beperkte tijd in Vegas besteed aan het "gratis" bezoeken van clubs en pas na de 15e er achter komt dat het niets voor je is. Het lijkt mij dat je na 2 of 3 toch wel zoiets zou hebben van: "mwah, ik ga eens wat anders doen!"

Het is wel zonde dat de Noord Strip zo vervallen is geraakt. Riviera kan niet anders dan failliet gaan: er is geen voettraffic en ze hebben zelf niets dat mensen aantrekt.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

martijn76 schreef:ik heb nog wel wat nuttige tips voor je om tijd en geld te besparen:

- Duik in de Bellagio fontein en grijp al het kleingeld wat je tegenkomt!
- Als je gaat buffetten: doe net of je gehandicapt bent! Zo omzeil je iedere rij!
- Doe net of er een haar in je eten zit, of nog liever een kakkerlak (vergt wel enige voorbereiding). Schreeuw moord en brand en je krijgt wellicht je eten gratis! Uiteraard geen fooi achterlaten!
- Trek een mooie galajurk aan, doe wat hoge hakken aan en probeer zo zwoel mogelijk te kijken. Grote kans dat een sugardaddy je de rest van de avond gratis drankjes aanbiedt!
- Doe net of je vriendin aan het buffetten is, maar dat je haar niet kan bereiken. Vraag of je haar mag zoeken en terwijl je het buffet afstruint steek je zoveel mogelijk muffins, cookies en braadworsten in je zakken. Geen soep.
nog meer tips?!?!

*pakt pen en papier* :geek2:
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

:offtopic:
Emphy schreef:De strip loopt nu eigenlijk op zijn best van Tropicana naar Whynn.. alles verder noord vanaf whynn richting Stratosphere is een behoorlijke zooi geworden ( Helaas)
Ik ben het al in een aantal topics tegengekomen en eerlijk gezegd begin ik er mij stilaan wel aan te ergeren... Het is Wynn, zonder h, niet Whynn. :twisted: En je vergeet trouwens dat Encore toch nog net wat noordelijker ligt dan Wynn en dat is allesbehalve zooi te noemen. 8)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hij doet het volgens mij alleen maar om te ergeren, trek het je niet aan, hij weet het toch beter. :wink:
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Nog een leuke tip voor de "kniepstuuvers" onder ons:
Neem een metalen dollar (gratis te verkrijgen na de reeds genoemde duik in de fontijnen van het Bellagio), boor er een gaatje in, touwtje erdoor. Gooi hem in een slot-machine en trek hem er met het touwtje weer uit. Kan je onbeperkt doen totdat je gesnapt wordt :)
Ik zou het zelf niet doen, maar ja, ik zou ook gewoon betalen voor een club, als ik daar al heen zou willen :)
Waitwut
Amerika-ontdekker

Bericht door Waitwut »

Uitgaan in Las Vegas is totaal anders dan hier in Nederland.

Die VIPpassen die ze op straat verkopen kan je vaak bij de concierge van het desbetreffende hotel waar de club gevestigd is, gratis krijgen. Bij de clubs staan er vaak vier rijen. De Bottle service line, Vip line, Guestlist en general admission. De VIP rij zal misschien iets sneller gaan, maar je staat alsnog een lange tijd in de rij (mits je laat aankomt). Clubs als Marquee staan bij evenementen zoals Kaskade of Party rock, na half 10 al rijen waar je U tegen zegt. Ga er vroeg heen of wees bereid de uitsmijter te betalen om vooraan te sluiten :wink:

Wat ook helpt, is connecties hebben in Las Vegas uiteraard :twisted: Ik ben in september de hele maand in Vegas geweest en heb maar 1 x betaald om een club in te komen ( $30 om vooraan te sluiten bij LMFAO party rock). Mijn toenmalige vriendin was host en zorgde ervoor dat ik overal op de guestlist stond :mrgreen:

Bottle service is tevens wel een aanrader als je met een groep bent. Je betaald wel flink, maar het scheelt (mits je het goed regelt) dat je niet in de rij staat, geen cover fee hoeft te betalen en je hebt de hele avond eigen serveersters bij je tafel, uitsmijters die de mensen die je liever niet bij de tafel hebt, eruit te gooien :twisted: .

Verder heeft elke club een doordeweekse dag dat ze open zijn.

Maandag: Marquee & XS
Dinsdag: Pure & Chateau
Woensdag: Surrender & Gallery
Donderdag: Tryst, LAX, Haze & TAO
Vrijdag: Alles
Zaterdag: Alles
Zondag: Vanity & Bank

De overige clubs ben ik niet geweest, dus kan ik ook niet veel over zeggen..
maxon
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door maxon »

Heeft iemand ervaring met club crawl bedrijven in Amerika/Vegas?
Wij gaan met zijn zessen binnenkort naar Vegas en gaan misschien gebruik maken van http://www.lifestylevegasclubtours.com/
Dan betaal je een vast bedrag pp om naar 3-4 clubs te gaan en tussendoor een limo rit te maken.
we gaan http://www.lifestylevegasclubtours.com/custom-parties
Het zijn 4 clubs voor 79 pp (4 man 2 vrouw) en krijgen 2x limo ride, geen wachttijd bij de clubs om naar binnen te gaan en geen entreekosten bij de clubs, plus korting op drankjes en we konden zelf kiezen welke clubs :)
De volgende dag gaan wij (4 mannen) http://www.lifestylevegasclubtours.com/ ... en-s-clubs
voor 39 pp, krijgen korting van de eigenaar :)))
We hebben met de eigenaar gemaild en het klinkt allemaal goed alleen even hier vragen of iemand ervaring mee heeft, of met een ander club crawl anders dan lifestyle vegas club tours bedrijf?
Veel dank.
BTW We gaan in mei naar LV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer