Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reservering Yosemite NP camping
Re: Reservering Yosemite NP camping
Dank je, Marianne, wat een handige afstandstabel!
Wat maakt Crane Flat interessanter dan Hodgdon Meadow? Een camping in de vallei heeft natuurlijk onze voorkeur, maar het lijkt me verstandig om een plan B te hebben.
Claudia
Wat maakt Crane Flat interessanter dan Hodgdon Meadow? Een camping in de vallei heeft natuurlijk onze voorkeur, maar het lijkt me verstandig om een plan B te hebben.
Claudia
Ik heb zowel op 15-1 als op 15-2 zitten zweten voor een plekje. Op 15-1 kwam ik er niet door voor 1 van de Pines, toen heb ik gelijk Hodgdon Meadow gereserveerd. En een paar minuten later zat ook Hodgdon Meadow helemaal vol. Op 15-2 was HM ook vrij snel vol, waarschijnlijk omdat alle mensen die misgrijpen voor één van de PInes gelijk een alternatief vast willen leggen. Mijn advies: wacht dus niet te lang met het vastleggen van Hodgdon Meadow.Ik denk niet dat Hodgson Meadows zo snel vol zit.
Overigens hebben wij ook niet alle dagen kunnen reserveren, maar we zitten nu eerst op HM en dan nog een paar nachten op Upper Pines. Dus mocht het niet lukken om alle dagen vast te leggen, dan vooral blijven verversen om te kijken of er toevallig nog 1/2 nachtjes vrij komen.
Succes in ieder geval

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Crane Flat ligt wat dichter bij de vallei. Wij hebben er jaren geleden gestaan, en we vonden het een mooie, ruime camping. Hodgdon Meadows ken ik niet. het maakt eigenlijk ook niet veel uit, je zult toch weinig op de camping zijn.tnc0503 schreef:Dank je, Marianne, wat een handige afstandstabel!
Claudia
Marianne
Ja, dichter bij de vallei is natuurlijk wel een voordeel.
Heeft iemand ervaring met zowel Crane Flat als Hodgdon Meadow? Zo ja, wat zou je aanraden?
Claudia
Heeft iemand ervaring met zowel Crane Flat als Hodgdon Meadow? Zo ja, wat zou je aanraden?
Claudia
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Voor wie nog een plaatsje zoekt. Ik zit net te kijken op de site en er is nu een plek vrij van 8-11 juni op upper Pines!! Er waren ook nog wat nachtjes verdeeld in juni vrij op Hodgdon Meadow en Wawona.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3018 Weergaves
-
Laatste bericht door KatyHG
-
- 10 Reacties