Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Badplaats in de buurt van Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Badplaats in de buurt van Los Angeles

Bericht door RiverCola »

Mijn eerste reis naar de VS was in de periode half april / begin mei. Aan het einde van onze reis, de eerste dagen van mei, brachten we toen enkele dagen door in LA. Op 1 van die dagen was het weer in LA vrij druilerig. We zijn toen naar Laguna gereden. Daar scheen de zon en was het gewoon echt zomers weer. Ik ben die dag zelfs verbrand terwijl we maar iets van 2 uurtjes op het strand hadden gelegen!
We hebben niet gezwommen, maar dat heb ik tijdens onze reis in juli ook niet echt gedaan. Het water in de oceaan is gewoon altijd koud(er), beetje vergelijkbaar met hier in Nederland vermoed ik.

Overigens waren we aan het begin van diezelfde reis, half april, ook al in die omgeving (Newport Beach en San Diego) en toen was het ook heerlijk weer. Er was wel vrij veel wind toen waardoor het geen weer was om op het strand te gaan liggen in badkleding. Maar wel heerlijk zonnig.

Die gemiddelden geven nooit echt een goed beeld van het echte weer. In LA en noordelijker kan nog weleens veel bewolking zijn en mist e.d., maar verder richting het zuiden schijnt het weer over het algemeen een stuk stabieler te zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer