Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yosemite-activiteiten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Yosemite-activiteiten
Wij hebben er wel eens in september gekampeerd en dat was goed te doen, maar eind oktober kan het toch wel erg fris zijn. Als je extra dekens kunt krijgen of je neemt een slaapzak mee kan het wel, maar een heated tent lijkt me wel zo prettig.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
Ik zit nu een wandelkaartje te bekijken (niet zo heel duidelijke trouwens) en mijn vraag is hierbij of het mogelijk is om vanaf Sentinel Dome lopend (er staat 1,6 km) naar Glacier Point te gaan? Dan hoeven we hier bij terugkomst bij de auto niet meer heen.Martin & Marianne schreef:De wandeling naar Sentinel Dome begint iets onder Glacier Point. De parkeerplaats bij de trailhead is niet heel groot. Als je er langs rijdt en er is nog plaats, dan zou je ook eerst naar Sentinel dome kunnen gaan en daarna naar Glacier Point.
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat kan, je volgt dan een stuk van de Pohono Trail (zie ook mijn wandelsite). Dat is echter nog wel een een mijl lopen, en dat heen en terug. Ik zou de auto pakken en naar GP rijden. Of GP overslaan, het uitzicht bij sentinel Dome is minstens zo mooi.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht