Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Routekaart voor het zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kantie
Amerika-ontdekker

Bericht door Kantie »

enger003 schreef: Een tussenstop van 3 uur op de heenreis is juist perfect.
Je heb 1,5 á 2 uur nodig voor alle formaliteiten, en dan kun je in alle rust je eerste bakkie Starbucks doen, en als je dan op de plaats van bestemming aankomt kun je zo doorlopen en meteen naar de autoverhuur, daar win je zeker 1,5 uur mee terug.
Je zult zien, je wilt nooit meer anders.
Eric
Ey dat is fijn om te weten, dacht klinkt zeker handig. Je wilt dus zeggen dat ik die formaliteiten niet meer hoef te regelen in LA en heb ik dan al gehad in Washington?

Maakt op zich zeker wel uit, want we staan gepland om 20:00 te landen. Daarna wil ik snel die auto ophalen en in mn hotelbed kruipen ;-)

Robert
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

yep na de formaliteiten in washington is de rest een binnenlandse vlucht en ben je klaar op lax en kun je gaan genieten van een lekker bedje.
erika
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer