Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

verblijf Tusayan hotel? helicoptervlucht doen??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: verblijf Tusayan hotel? helicoptervlucht doen??

Bericht door Gerben Steeg »

:shock:
Hadden niet het idee dat het een slecht hotel was; prima geslapen, goed zwembad etc. Idd, slecht internet, maar dat is voor ons bijzaak. Afgelegen ja, maar de rest was toen volgeboekt....
Meestal verblijven wij in een Best Western en dit hotel was m.i. niet een flinke stap terug, maar als bovenstaand allemaal waar is trek ik deze tip maar in.... :mrgreen:

Seriemoordenaar.......... :lol: Teveel films gekeken denk ik....
Gr, Gerben
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: verblijf Tusayan hotel? helicoptervlucht doen??

Bericht door Fraa »

Gerben Steeg schreef::shock:
Hadden niet het idee dat het een slecht hotel was; prima geslapen, goed zwembad etc. Idd, slecht internet, maar dat is voor ons bijzaak. Afgelegen ja, maar de rest was toen volgeboekt....
Meestal verblijven wij in een Best Western en dit hotel was m.i. niet een flinke stap terug, maar als bovenstaand allemaal waar is trek ik deze tip maar in.... :mrgreen:

Seriemoordenaar.......... :lol: Teveel films gekeken denk ik....
Op zich is 't een doenbaar hotel, zeker gezien de afstand tot de Grand Canyon. Indien er niets anders over blijft zou ik het nog wel overwegen.
Geen slecht woord over 't personeel bv, maar laten we zeggen dat de gezelligheid ver af was, integendeel... ik voelde me er helemaal niet veilig, terwijl dat bij mij toch zelden het geval is :)

PS: Ik ben blijkbaar niet alleen, ook al is Tripadvisor niet altijd het beste medium om hotelreviews te verkrijgen, er zijn blijkbaar toch vrij veel ontevreden mensen: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... izona.html
Reisblog: thisisfraa.be
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer