Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
whale watching
Re: whale watching
We vertrekken op zondag 12 augustus vanuit SF.
Bedankt voor de tijdsindicatie!
Als we dus om een uur of 7 uit SF vertrekken, zouden we om een uur of 10 de whalewatching tour in Monterey kunnen doen.
Ik las hier ook dat je daar ook iets van 3 uur voor uit moet trekken? Klopt dit ongeveer?
Dit betekent dus dat we aan het eind van de middag/begin van de avond aankomen in San Simeon.
Daar willen we ook nog graag de zeeolifanten bewonderen, maar die zitten al op de route had ik begrepen.
Bedankt voor de tijdsindicatie!
Als we dus om een uur of 7 uit SF vertrekken, zouden we om een uur of 10 de whalewatching tour in Monterey kunnen doen.
Ik las hier ook dat je daar ook iets van 3 uur voor uit moet trekken? Klopt dit ongeveer?
Dit betekent dus dat we aan het eind van de middag/begin van de avond aankomen in San Simeon.
Daar willen we ook nog graag de zeeolifanten bewonderen, maar die zitten al op de route had ik begrepen.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi
Ben ook van plan om 1 dag te reserveren voor whale watching in de maand augustus
Van wat ik zo lees is the place to be met grootste kans rondom de channel islands bij Los angeles.
Edoch, qua tijdsplanning komt het wellicht beter uit als we dit doen in San Diego.
Zijn de kansen op whale watching bij San diego dermate kleiner dan LA of zal dat wel meevallen?
mvg Hans
Ben ook van plan om 1 dag te reserveren voor whale watching in de maand augustus
Van wat ik zo lees is the place to be met grootste kans rondom de channel islands bij Los angeles.
Edoch, qua tijdsplanning komt het wellicht beter uit als we dit doen in San Diego.
Zijn de kansen op whale watching bij San diego dermate kleiner dan LA of zal dat wel meevallen?
mvg Hans
Ach, kom.. wat is daar nu ontprettig aan? Leuk toch, bochtjes? Het enige is dat je er zo weinig aan hebt om in het donker de CA-1 te rijden. Dan kun je wellicht beter de 101 nemen.Hockey schreef:Dat zal sterk afhangen van hoe laat het whale watchen begint en eindigt. SF naar Monterey is zo'n 2 à 2,5 uur. Monterey naar Simeon zal als je stopt om het uitzicht te bewonderen zo'n 3 à 4 uur kosten. Wanneer ga je precies? Het belangrijkste is dat je niet in het donker deze route rijdt, en ligt een onverlichte zeer bochtige bergweg die zeer onprettig rijden in het donker is.
Maar ik zie geen probleem in zo'n planning hoor. Zelfs als je pas om 17.00u weer in de auto zit na het whale watchen heb je nog tijd zat om van het uitzicht te genieten onderweg. Reken er op dat het zo rond 8 uur wel donker is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1093 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties