Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Paardrijden Monument Valley of Bryce Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Paardrijden Monument Valley of Bryce Canyon

Bericht door Sammo »

jerommeke10 schreef:Daar zitten we ook, op 27 augustus. jullie?
Wij zijn er 4 september, op 27 augustus zijn we nog aan het werk in NL. ;-) Wij vertrekken 31 aug pas, dan een aantal drukke dagen met veel mijlen en verderop in de reis wat meer rust. Vandaar dat ik ook erg twijfelde over MV, we offeren nu namelijk een nacht in GC op hiervoor (hebben daar dan dus nog maar 1 nacht over).
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

Raden jullie trouwens aan om paardrijden vooraf te reserveren of beter gewoon bij een stalletje ter plaatse kijken (volgens mij zijn er genoeg toch)?
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Wij hebben telefonisch gereserveerd omdat we graag bij sunset willen gaan. Maar ik twijfel een beetje of dat een goede keuze is geweest: in augustus zijn er vaak onweersbuien en ik vraag me af of we dan nog kunnen annuleren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer