Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
betalingen met visa en cash geld meenemen
Re: betalingen met visa en cash geld meenemen
Ik geef iedere (verre) vakantie door aan mijn Rabobank (Mastercard) en aan ICS (Visa).
Periode dat je weg bent én waar naar toe.
Even bellen of emailen........kleine moeite, groot plezier, want je verkleint de kans op blokkeren aanzienlijk.
Tenzij je zélf moet blokkeren door verlies of diefstal natuurlijk.
Periode dat je weg bent én waar naar toe.
Even bellen of emailen........kleine moeite, groot plezier, want je verkleint de kans op blokkeren aanzienlijk.
Tenzij je zélf moet blokkeren door verlies of diefstal natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Liz op 09 aug 2012, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
16x USA / 30 staten
Ik mail het ook even naar ICS en geef ook iedere keer nog even mijn 06 nummer erbij waar ik direct op bereikbaar ben voor het geval dat..............
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
In antwoord op de mededeling van Ischl : ja dat is waar misschien maar toen ik het voorhad in New York 2 jaar geleden, heb ik dezelfde dag van de blokkade van mijn visa kaart nog extra geld afgehaald met mijn gewone bankkaart om toch niet zonder geld te vallen (aankomst NY op donderdag, kaartblokkade op vrijdagmiddag en terug thuis op woensdag en na thuis te informeren was de kaart pas terug vrij gegeven op dinsdag) Al een geluk dat de zoon er toen ook was met zijn visa en dat we die konden gebruiken voor sommige dingen maar ik durfde me dus niet te laten gaan want zijn limiet was toen kleiner en bang dat ook die zou geblokkeerd worden dus ingehouden shopping in NY, kun je je dat voorstellen???
Maar oke toen had ik ook nog niet gehoord van die 'aangifte' bij de bank maar nu dus wel en daarom ga ik ook zo doen zoals Liz en andere aangeven : ik bel en mail naar de bank en de visakaart verdeler (in mijn geval dan BCC)
Want om 3 weken naar de VS te gaan volgend jaar en dan zonder inkomen te zitten ... een verwittigde vrouw is er ... waard

Maar oke toen had ik ook nog niet gehoord van die 'aangifte' bij de bank maar nu dus wel en daarom ga ik ook zo doen zoals Liz en andere aangeven : ik bel en mail naar de bank en de visakaart verdeler (in mijn geval dan BCC)
Want om 3 weken naar de VS te gaan volgend jaar en dan zonder inkomen te zitten ... een verwittigde vrouw is er ... waard

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4186 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970
-
- 36 Reacties