Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koffers/valiezen in auto laten??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Koffers/valiezen in auto laten??

Bericht door Old Faithful »

sachasenne schreef:@ vana : is een heuptasje niks voor jou ? :lol: :wink:
Ik gebruik daarvoor een polstasje zoals het jaren geleden bij mannen in zwang was. Ik doe het riempje aan mijn broekriem en laat het tasje met paspoorten en pasjes in mijn broekzak glijden. Zo kan ik het niet verliezen of vergeten. Wij houden ook een pinpas en een credit card apart, voor het geval dat.
Groet,

Old Faithful
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

sachasenne schreef:@ vana : is een heuptasje niks voor jou ? :lol: :wink:
nou nee, dat is niet helemaal mijn ding :lol: Maar bij die portemonnee in Albuquerque was mijn man de schuldige. :roll:
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Je kan een heuptasje ook altijd over je schouder hangen zodat het schuin op je borst hangt. ;-) Zo doe ik dat altijd. Ik ben ook niet echt fan van het voor je buik hangen.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja, maar als je je portemonnee uit je tas haalt en op een bankje laat liggen maakt het helemaal niet uit of je nou een heuptasje, schoudertas of rugzak hebt :lol:
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Nee, inderdaad! :lol:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hebben ook nooit problemen gehad, nemen wel paspoort en portemonnee mee in de rugzak, laptop etc., blijven in de auto.
Ik heb een keer in een reisverslag gelezen dat iemands auto was opengebroken bij een hotel of camping in Sedona, volgens mij was het een bekende van het forum?
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

sachasenne schreef:@mijdj : dat zal wel een kleine hartverzakking veroorzaakt hebben. :o
Ja, nogal.
We zagen het toen we net over de top kwamen op de terugweg. En dan is het heet en nog een aardig stukje lopen door het zand heen en dan duurt die terugweg toch wel erg lang. Hadden we nog wel mooi de tijd om elkaar om en om de schuld te geven :wink:
Maar eenmaal bij de auto een zucht van verlichting en dan kun je er daarna alleen nog maar om lachen... :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer