Ik werk in een 3-shiften systeem & vaak moet ik 's nachts ook nog naar het werk indien er zich een storing voor doet, ik leef eigenlijk constant met een jetlag. De ene week moet ik om 2u 's nachts eten & om 6-7u 's morgens gaan slapen, de week nadien is het om 12u eten & om middernacht gaan slapen, de week daarna is het om 18u eten & om 22u gaan slapen. Meestal heb ik toch zo'n 2-3 dagen nodig om van het ene systeem naar het andere over te schakelen, ik heb dus constant het gevoel dat mijn biologische klok in de war is. Bij het reizen komt natuurlijk die vermoeiende vlucht er nog bij, maar ik val meestal zo'n 3 à 4 keer in slaap tijdens het vliegen

Op de heenweg heb ik zelfs helemaal geen last, de dag duurt gewoon wat langer dan normaal. Aangezien ik meestal enthousiast ben door het reizen, voel ik die jetlag niet

Op de terugweg is het een ander paar mouwen, het vliegen zelf is geen probleem, maar eenmaal aangekomen voel ik het wel. Meestal kom ik in de voormiddag aan & dan probeer ik nog tot 21u à 22u wakker te blijven, anders zit ik er nog een hele week mee opgezadeld. Ik probeer de koffers nog uit te pakken, de vuile was te doen, iets te eten, douchen, etc. Meestal hou ik het dan nog wel uit tot 's avonds, maar eenmaal in bed, dan slaap ik meteen 12u in één ruk door