Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp nodig bij reisplanning! (Californie)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
corgore
Amerika-ontdekker

Bericht door corgore »

beste dames en heren van dit forum,

Ik heb het boek van california van lonelyplanet.com inmiddels aangeschaft en er staat inderdaad heel veel bruikbare informatie in! Dus bedankt voor de tip.

Mijn reisplan begint al aardig vorm te krijgen en kom nu eigenlijk aan bij de regelfase.
Hierin heb ik 2 vraagjes naar persoonlijke ervaringen van jullie:

1) Zijn hier mensen met goede ervaringen met hostels in SF,LA en LV?
Dan wil ik graag zien: zeer goedkoop, liefst met internet maar niet noodzakelijk en het belangrijkste nog wel: het ontmoeten van mede reizigers en het organiseren van trips vanuit het hostel (ik reis alleen). Ik heb al 1 adresje gezien hierboven, bedankt hiervoor!

2) Goede ervaringen met goedkope vluchten! En goede referentiesites?

Voor de zoveelste maal bedankt!
Ik waardaar de info die ik hier voorgeschoteld krijg.

Groetjes,

Martijn
corgore
Amerika-ontdekker

Bericht door corgore »

niemand ? :oops:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Je kunt beter vragen naar ervaringen met vliegmaatschappijen
Alle maatschappijen hebben wel goedkope tickets en de kwaliteit is hetzelfde als de duurdere plaatsen op dezelfde vlucht.
Bij reizen algemeen staan diverse links die verwijzen naar zoekmachines voor vliegtickets
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Als ik van u was, zou ik gewoon de allergoedkoopste vlucht nemen, meestal overleef je een vlucht wel zonder kleerscheuren.

Ik ben ook al een paar keer op vakantie geweest zoals jij dat nu van plan bent (maar wel naar andere delen in de wereld). Maar voorzie in ieder geval genoeg geld, ik weet niet hoe het bij u zit, maar als ik me begin te vervelen dan begin ik meestal geld uit te geven aan cybercafes of cinema's. En niet elke dag in SF of LA gaat even spannend zijn, en vooral 's avonds had ik het meestal iets moeilijker (als je eenmaal wat mensen kent, dan gaat het vanzelf natuurlijk). Neem ook toegangsgelden in uw budget op voor musea en bezienswaardigheden. Appart kost het allemaal bijna niks, maar als je het allemaal optelt dan heb je een aardige rekening.

Voor uw gsm zou ik vooraf een 3 of 4 bands gsm kopen, en ter plekke snel een kaartje kopen. Dat is ideaal en redelijk goedkoop om te bellen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer