Ik schrijf je route eens uit van dag tot dag? Klopt het zo? Dus zoiets
Dag 1 vliegen naar Washington
Dag 2 washington
Dag 3 washington - Philadelhia
Dag 4 philadelphia - NY
Dag 5 New York
Dag 6 New York - Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas - Bryce Canyon
Dag 9 Bryce Canyon - Grand Canyon
Dag 10 Grand Canyon - Palm Springs
Dag 11 Ps - Los Angeles
Dag 12 LA - Pismo Beach
Dag 13 Pismo Beach - San Francisco
Dan 14&15 San Francisco
Dag 16 vliegen naar huis
Dag 17 aankomst thuis.
Ik denk dat je voor de auto wel de kleinste hebt uitgekozen of niet? Via het vliegveld?? Heb je daar een site voor, want ik ben bang dat als je het via een amerikaans vliegveld hebt geboekt er nog wel eens een hoop bij kan komen.
Je hebt in deze planning wel heel erg weinig tijd voor New York. Als je het al zo doet, zou ik washington en philadelphia skippen en die dagen voor NY gebruiken.
De rit van bryce naar de grand canyon is erg lang, de dag erna naar palm springs ook, dat geeft je heel weinig tijd bij de grand canyon zelf.
Ik zou de 1e 5 dagen gewoon lekker bij het zuid westen plaatsen. Een dagje langer Vegas, een dag extra tussen Bryce en de Grand Canyon. Bv in Page...kun je lekker aan een meer liggen. 2 dagen extra in LA. Dan met 3 dagen, anderhalve dag rondkijken, halve dag strand en een dagje pretpark. En als laatste een dag meer op de kustroute. Bv bij Monterey. Dan zou je daar bv een walvistocht kunnen maken.
Je krijgt dan zoiets: ik ga er wel vanuit dat jullie je meer zullen vermaken in de steden dan in de parken.
Dag
1) naar Las Vegas
2) Las Vegas
3) Las Vegas
4) Las Vegas - Bryce
5) Bryce - Page
6) Page - Grand Canyon
7) Grand Canyon - Palm Springs (lange rit)
8) PS - LA
9) LA
10) LA
11) LA - Pismo Beach
12) Pismo Beach - Monterey
13) Monterey - SF
14) SF
15) SF
16) SF - vlucht naar huis
17) aankomst thuis
Bedenk dat voor je je auto 'terug' hebt uit een Las Vegas hotel aan de strip... je een kwartier tot een half uur verder bent! Voor de deur parkeren is er daar echt niet bij
Valet parking is gratis bij de meeste hotels in Vegas. Gewoon voor de ingang stoppen, kaartje pakken en weg. Bij het ophalen die man/vrouw $2 fooi geven en klaar. Meestal duurt het zo'n 5min. De self parking is meestal wel een stukje lopen ja.