Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotels hollywood; veel muf, vies etc.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

nee u begrijpt mij niet IK MAG NOG GEEN AUTO HUREN!!
IK BEN 19!!!!!! Ik ben dus afhankelijk van openbaar vervoer!!
Dit hoeft toch geen probleem te zijn?

Orchid is dus alleen suites? Kan dus niet voor 1 persoon?
Ik kreeg ook een tip om naar vannood reizen te kijken ga ik nu even doen.

thanx
Cyber-Alien
Amerikafan

hmm. hoe lang zou het zijn met de metro van LAX tot aan hollywood?
[qua tijd?] als ik echt niets kan vinden kan ik hotel bij vliegveld nemen..
great
Amerika-newbie

Bericht door great »

Rikky schreef:Wij opteerden voor de Best Western Hollywood Plaza Inn, 1 blok verwijderd van Hollywood Boulevard. Deze keten voldoet normaal aan minimale eisen en valt qua prijs zeker mee. Ook dicht bij Griffith en Beverly Hills.
Kijk eens op de site van Best Western zelf anders.

BTW, heeft er hier soms iemand ervaring met dit hotel?

Ja hoor, zijn vanmorgen net terug enn onze 3 laatste nachten waren bij bw hollywood plaza. ligt op de highland avenue, 10 minuten wandelen tot op de hollywood blvd. 5 min rijden tot aan universal studio's. gratis parkeren en gemakkelijk vanaf de freeway te bereiken.het hotel was prima, zij het een beetje lawaaierig.de kamers geven uit op een binnenpleintje en daar er geen bar aan het hotel is, staan dikwijls de mensen die samen reizen maar aparte kamers hebben nog uren na te kletsen wat echt wel hard klinkt. maar voor de rest is het personeel zeker behulpzaam voor het vinden van allerlei bezienswaardigheden of de laatste spullen die je nog wou meenemen.
Cyber-Alien
Amerikafan

heeft sowieso iemand een benul van hoe lang de metro/bus afstanden duren?

Dus bijv.:

LAX- Hollywood north

Pershing Squire- north hollywood etc.

Downtown- Hollywood blvd??
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Cyber-Alien schreef:nee u begrijpt mij niet IK MAG NOG GEEN AUTO HUREN!!
IK BEN 19!!!!!!
OH!!!!!! maar dat maakt toch niet uit? daar heb je alleen een rijbewijs voor nodig. zie de diverse andere topics hier...
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Cyber-Alien schreef:heeft sowieso iemand een benul van hoe lang de metro/bus afstanden duren?
Zou je misschien je taalgebruik wat aan willen passen.
Als je vraagt of iemand weet hoe lang een rit duurt komt dat toch wat vriedelijker over.
Rob
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Cyber-Alien, ik begrijp dat het frustrerend is, maar omdat Amerika nou eenmaal een auto land is (en zeker LA), zullen weinig of geen forumleden enig idee hebben over afstanden en tijden met het openbaar vervoer.
LA is gigantisch uitgestrekt, zoiets als de hele provincie Utrecht, met minimale OV voorzieningen, dus reken er maar op dat je veel tijd kwijt bent.
Ik begrijp dat je alles graag wilt weten, maar je gaat iets heel anders doen dan de meesten onder ons (die max 3 dagen LA met een camper doen), en we kunnen je dus niet zo goed helpen.
Ik zou zeggen, zoek een hotel uit (gewoon via het internet, dat Ramada werd je van verscheidene kanten aangeraden) en zie daar maar hoet het allemaal uitpakt.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

fcolos schreef:Of het een probleem is, hangt af van hoeveel geld je wilt uitgeven.
Het ligt te ver uit elkaar om het allemaal te lopen en de busdiensten in LA zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Dat wordt dus af en toe een taxi nemen, of wellicht overwegen toch een auto te huren (dat is toch wel een groot voordeel in LA, en zo duur hoeft het niet te zijn...).
Dit is absoluut niet waar, de bus is heel betrouwbaar, vooral als je centraal ligt. De bus is 24 uur per dag en is vaak gewoon op tijd, ik kan dit weten omdat de eerste paar jaar dat ik in L.A. woonde, ik geen auto had en dus de bus overal naartoe nam en ik woonde in de buurt Los Feliz en mijn werk toendertijd was in Santa Monica.
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Cyber-Alien schreef:heeft sowieso iemand een benul van hoe lang de metro/bus afstanden duren?

Dus bijv.:

LAX- Hollywood north

Pershing Squire- north hollywood etc.

Downtown- Hollywood blvd??
Ik heb je op een van mijn posts een link gegeven van de MTA (Metropolitan Transit Agency) en daar kun je gegevens inzetten en afstanden en tijden berekenen. http://www.mta.net/default.asp
American
Californian
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Cyber-Alien schreef:hmm. hoe lang zou het zijn met de metro van LAX tot aan hollywood?
[qua tijd?] als ik echt niets kan vinden kan ik hotel bij vliegveld nemen..
Een hotel dichtbij het vliegveld raad ik je heel erg af, vooral als je geen auto hebt. voor de dingen waar jij geinteresseerd in bent raad ik je aan om of in Hollywood, Santa Monica, West Hollywood te zijn. je hebt het telkens over San Fernando Valley, dit is een heeeeeeeeeeel groot gedeelte van Los Angeles met veel verschillende districten (Studio City, Universal City, North Hollywood (anders dan West Hollywood of Hollywood), Valley Village, etc.), ik weet niet zo goed hoe je te adviseren want ik weet niet wat je plannen zijn; vraag gerichte precieze vragen, probeer het allemaal in 1 post te doen en ik zal je zoveel mogelijk helpen. Als je een rijbewijs hebt zijn er inderdaad rental agencies die aan minderjarigen huren en dit kan zeer de moeite en geld waard zijn, ook al is het Openbaar Vervoer goed hier in L.A. (metro en bus), L.A. is het fijnst en leukst als je een auto hebt, je hebt dan echt alle vrijheid om de stad helemaal mee te maken... Jongeren die geen auto kunnen huren zijn beter af zich in San Francisco of NYC te vertoeven, steden waarin m'n absoluut geen auto nodig hebt.
American
Californian
mandy
Amerika-ontdekker

motel hollywood

Bericht door mandy »

He hallo.

wij zijn net teruggekomen van onze amerikareis en hebben ook 2 nachten in hollywood geslapen...

We zijn wel op de bonnefooi gegaan (erg goed te doen trouwens) en hebben in het Best Inn Hollywood geslapen. Mooie ruime kamer met bad en koelkast/magnetron. Het kostte ons 50 dollar incl tax per nacht...

grtz
mandy
Cyber-Alien
Amerikafan

Xerxes schreef:
fcolos schreef:Of het een probleem is, hangt af van hoeveel geld je wilt uitgeven.
Het ligt te ver uit elkaar om het allemaal te lopen en de busdiensten in LA zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Dat wordt dus af en toe een taxi nemen, of wellicht overwegen toch een auto te huren (dat is toch wel een groot voordeel in LA, en zo duur hoeft het niet te zijn...).
Dit is absoluut niet waar, de bus is heel betrouwbaar, vooral als je centraal ligt. De bus is 24 uur per dag en is vaak gewoon op tijd, ik kan dit weten omdat de eerste paar jaar dat ik in L.A. woonde, ik geen auto had en dus de bus overal naartoe nam en ik woonde in de buurt Los Feliz en mijn werk toendertijd was in Santa Monica.
Wow dankje wel!! Opluchting :)
Vlucht lijkt geen probleem te zijn, alleen hotel. Ik ga zo weer verder op zoek. Velen zeggen inderdaad dat san fransisco leuker is, maar ja als ik dat toe ben iknóg niet naar L.A> geweest. Xerxes, heel erg bedankt je geeft me nuttige informatie [andere trouwens ook!], ik zal je pm sturen met plannen, eerst maar hotel even doen [alles zit vol, dus even dorozetten :P]

(Ik denk of hoop dat het woord "benul" een interpretatie-woord is. De moderator vind he tgeen goed woord maar ik bedoel het zelf totaal niet negatief, dus mijn interpretatie ervan is niet dat het een onaardig woord is. Zo heb ik het ook dus niet bedoeld.)
Cyber-Alien
Amerikafan

best western hollywood hills voor 115 euro.. iemand ervaring met dit hotel?
Veilig? Ligt wel centraal geloof ik :)
Cyber-Alien
Amerikafan

op de vakantiebeurs kreeg ik gids van Travelamerica [travelamerica.nl].
Iemand van anwb zie dat ze niet aangesloten zijn bij anvr. Ik kan ook nergens terugvinden op dit forum, zou dit onbekend zijn?
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Cyber-Alien schreef:best western hollywood hills voor 115 euro.. iemand ervaring met dit hotel?
Veilig? Ligt wel centraal geloof ik :)
Book it!!! Je zit in een hele leuke buurt, waar ik vroeger ook gewoond heb. even verderop is er een leuke straat met coffeeshops (bourgeois Pig), restaurantjes, een theater met sketch comedy (Upright Citizens Brigade), een goede supermarket (Mayfair), je zit centraal, de boulevard below is Hollywood Blvd. (below that is Sunset) je kunt vanaf Hollywood bussen nemen naar West Hollywood (217 is 24 uur) en de 2 0f 302 op Sunset naar Echo Park, Downtown, etc. Je zit ook dichtbij de subway (Vine Street Stop). Je bent vlakbij Griffith Park en Bronson Canyon en vlakbij de buurt Los Feliz, waar ook leuke restaurantjes en boutiques zijn en waar er ook venues zijn voor bandjes, etc. Houd er wel rekening mee dat je underage bent, wat soms een probleem kan opleveren om in een bar of club binnen te komen. BTW, de Best Western Hollywood Hills heeft een hele goede trendy diner waar heel vaak hollywood sterren komen om te lunchen of ontbijten, ik heb daar Steve Martin, Lily Tomlin (she lives nearby), Madonna en andere gezien.. En de beste donuts van L.A. (no not Krispy Kremes) is in de minimal by de straat Argyle... het is in een klein winkeltje dat helemaal niets voorstelt dat beheerdt wordt door een Egyptisch-American vrouwtje en haar man en zij maken de best donuts West of the Mississippi!

Om te weten wat er gaande is in L.A., kijk naar deze website van LA Weekly (LA's answer to NYC's Village Voice): http://www.laweekly.com/

deze komt elke donderdag uit en hier vind je uit welke bands waar spelen, etc.
American
Californian
Cyber-Alien
Amerikafan

okee superbedankt! wauw, jij weet echt veel, haha als ik geboekt heb moeten we nog maar eens praten :) ik ga zo best western boeken! [over kwartiertje is reisbureau weer bereikbaar nu hebben ze lunchpauze]

Van 10 juni plus iets van 8 nachten, dus iets van 7 of 8 dagen genoeg om la te verkennen? Ik dnek dat ik laatste nacht bij vliegveld doe, anders meot ik sochtends nog naar lax reizen.

thanx!!!!!

[Travelamerica zou toch wel goed zijn hoop ik]
Cyber-Alien
Amerikafan

oh even ter informatie voor anderen: heb met anvr en sgr gebeld en travelamerica is niet bij hun aangesloten, dus nou is een ander reisbureau aan het kijken voor bovenstaande hotel :)
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Gewoon op http://www.bestwestern.com hotel opzoeken en online boeken!
Wij hebben dit hotel voor deze zomer gewoon online geboekt zonder problemen.
Cyber-Alien
Amerikafan

ja, alleen rechtstreeks kan het niet, op de site zelf is het vol.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Cyber-Alien schreef:
Van 10 juni plus iets van 8 nachten, dus iets van 7 of 8 dagen genoeg om la te verkennen? Ik dnek dat ik laatste nacht bij vliegveld doe, anders meot ik sochtends nog naar lax reizen.
Als je een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam hebt is dat niet nodig die vertrekken pas vanaf 3:00 PM
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer