Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zelf rijden over de scenic drive in Monument Valley.....

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Re: Zelf rijden over de scenic drive in Monument Valley.....

Bericht door Luc1 »

jan de korte schreef:Kan ik het hobbelig en steil een beetje vergelijken met Apache Junction trail bij Phoenix? dit hebben we namelijk gewoon in de cabrio gereden maar hobbelde af en toe ook aardig heftig.
Apache Trail is meer een "gravel" road. M Valley scenic road is meer zand, en veel meer putten.
Ik heb Apache Trail nu toch al 7-8 keer gedaan, met allerhande auto's en nooit problemen gehad. M Valley heb ik met een SUV gedaan, en zou dit toch wel aanraden.
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer