Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SHUTDOWN- enkele alternatieven voor CA-AZ-NV-UT-CO
Re: SHUTDOWN- enkele alternatieven voor CA-AZ-NV-UT-CO
Hoi Sarah,
Ik ben momenteel in Kanab en deze avond heb ik op drie verschillende plaatsen een brief gezien van de tourist office waarin is bevestigd dat zaterdag a.s. de nationale parken in Utah weer open zullen gaan. Probeer dus, indien mogelijk, iets van de planning aan te passen. Je kunt dan alsnog Zion en Bryce bezoeken!
Veel plezier alvast.
Ik ben momenteel in Kanab en deze avond heb ik op drie verschillende plaatsen een brief gezien van de tourist office waarin is bevestigd dat zaterdag a.s. de nationale parken in Utah weer open zullen gaan. Probeer dus, indien mogelijk, iets van de planning aan te passen. Je kunt dan alsnog Zion en Bryce bezoeken!
Veel plezier alvast.
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Ingrid wat een geweldige lijst heb je gemaakt! Bedankt! Hier heb je ook heel veel aan als de parken weer open zijn.

-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
De Nationale Parken in Utah gaan a.s. zaterdag weer OPEN. De staat heeft een deal gesloten met de regering over betalingen om de parken gedurende de shutdown open te houden.
Bron: CNN
Info over de Nationale Parken in Utah op AA:
Arches NP
Canyonlands NP
Capitol Reef NP
Zion NP
Bryce Canyon NP
Bron: CNN
Info over de Nationale Parken in Utah op AA:
Arches NP
Canyonlands NP
Capitol Reef NP
Zion NP
Bryce Canyon NP
Zion was zelfs vandaag al open, gratis. Alleen reden er nog geen bussen en kon je volgens de borden nog niet overal stoppen. Ik ga morgen, hoop dat het niet gelijk erg druk is!
-
- Contacteer:
Vanaf zaterdag 12 oktober zijn de volgende parken in ieder geval voor een week weer heropend:
- Alle Nationale Parken in de staat Utah;
- Liberty Island en het Vrijheidsbeeld in New York;
- De Grand Canyon in Arizona.
Daarnaast zal vanaf maandag 14 oktober ook Mount Rushmore in South Dakota heropend worden voor een periode van 10 dagen.
Een aantal andere staten, waaronder Californië, probeert ook eigen geld bijeen te schrapen om de Nationale Parken te heropenen. Meer informatie hierover zodra deze bekend wordt gemaakt.
- Alle Nationale Parken in de staat Utah;
- Liberty Island en het Vrijheidsbeeld in New York;
- De Grand Canyon in Arizona.
Daarnaast zal vanaf maandag 14 oktober ook Mount Rushmore in South Dakota heropend worden voor een periode van 10 dagen.
Een aantal andere staten, waaronder Californië, probeert ook eigen geld bijeen te schrapen om de Nationale Parken te heropenen. Meer informatie hierover zodra deze bekend wordt gemaakt.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Nu de Great Smokey mountains nog! Uiterlijk maandag graag
zijn wij ook weer blij
zien we tenminste nog iets deze vakantie

- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Update informatie: 15.10.2013 - 18u53'
Het einde van de shutdown lijkt in zicht maar tot dan blijf ik mogelijke alternatieven in de gaten houden.
Groetjes,
Ingrid
Het einde van de shutdown lijkt in zicht maar tot dan blijf ik mogelijke alternatieven in de gaten houden.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Goed bezig Ingrid!
Ik was een paar dagen geleden in Death Valley en kwam erachter dat de parkeerplaatsen bij de uitzichtspunten Mesquite Flat Sand Dunes en Zabriskie Point gewoon geopend zijn. Er is ook een wandeling mogelijk vanaf Zabriskie Point maar die heb ik niet gedaan omdat dat vrij lang was en het weer een beetje dreigend werd. Misschien heeft iemand hier nog iets aan!

Ik was een paar dagen geleden in Death Valley en kwam erachter dat de parkeerplaatsen bij de uitzichtspunten Mesquite Flat Sand Dunes en Zabriskie Point gewoon geopend zijn. Er is ook een wandeling mogelijk vanaf Zabriskie Point maar die heb ik niet gedaan omdat dat vrij lang was en het weer een beetje dreigend werd. Misschien heeft iemand hier nog iets aan!
-
- Contacteer:
Ingrid, super bedankt voor het bijhouden van alle info!!

- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik vond het gewoon zo erg voor wie tijdens de shutdown ginder was.
Een reis naar het zuidwesten vraagt veel voorbereiding (gepaard met voorpret) en een serieuze investering.
Als je dan met zo'n shutdown geconfronteerd wordt, dan is het fijn als je toch nog een fijne vakantie kan hebben door andere dingen te bezoeken.
Met hetgeen ik zelf weet over de regio en met tips van anderen is het wel een zeer interessante lijst geworden.
Volgend jaar staat voor mij Alaska op het programma maar als ik daarna nog eens naar het zuidwesten ga,
zal ik nog heel veel aan deze lijst hebben.
Er zijn veel voor mij onbekende plekken aan het licht gekomen.
Hopelijk hebben we de lijst al niet terug nodig in januari 2014 en zijn ze er tegen die tijd uit met hun budgetten.
Groetjes,
Ingrid
Een reis naar het zuidwesten vraagt veel voorbereiding (gepaard met voorpret) en een serieuze investering.
Als je dan met zo'n shutdown geconfronteerd wordt, dan is het fijn als je toch nog een fijne vakantie kan hebben door andere dingen te bezoeken.
Met hetgeen ik zelf weet over de regio en met tips van anderen is het wel een zeer interessante lijst geworden.
Volgend jaar staat voor mij Alaska op het programma maar als ik daarna nog eens naar het zuidwesten ga,
zal ik nog heel veel aan deze lijst hebben.
Er zijn veel voor mij onbekende plekken aan het licht gekomen.
Hopelijk hebben we de lijst al niet terug nodig in januari 2014 en zijn ze er tegen die tijd uit met hun budgetten.

Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2380 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-