Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Overnachting Monument Valley

Bericht door kalaman »

groot gelijk, dat hebben wij ook gedaan in april 2013. Maar dan wel de San Juan Inn.
Dergelijke prijzen voor enkel een bed vind ik er ook zwaar over. Vergeet niet dat je zowel zonsopgang als ondergang even goed kan zien van op het publieke terras van The View...
Bovendien mag je ook nog eens veel dieper in de portefeuille tasten voor ontbijt/avondeten dan in Mexican Hat en heb je een totaal onbruikbaar internet...tja...
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Wij hebben voor komende september ook de San Juan Inn gedaan ipv The View. Het zal heus schitterend zijn maar bijna $300 vind ik wat te veel van het goede (tenzij je een jacuzzi en butler op je kamer hebt). Voordeel van de San Juan Inn: we gaan naar de Swinging Steak...daar kan ik me enorm op verheugen :D
Groetjes,
Daniel
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Mrvanilla schreef:we gaan naar de Swinging Steak...daar kan ik me enorm op verheugen :D
ik heb mij voor komend april in allerlei bochten zitten wringen om ook weer naar de Swinging Steak te kunnen gaan, maar het is niet gelukt :cry: . Misschien stoppen we er 's middags wel voor een overheerlijke steak :thumbup:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Vraag en aanbod. We hebben er ook een stuk goedkoper gezeten (october) maar de prijzen gaan door het dak inmiddels. Blijft wel een unieke ervaring.
siegfried
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door siegfried »

kalaman schreef:
Mrvanilla schreef:we gaan naar de Swinging Steak...daar kan ik me enorm op verheugen :D
ik heb mij voor komend april in allerlei bochten zitten wringen om ook weer naar de Swinging Steak te kunnen gaan, maar het is niet gelukt :cry: . Misschien stoppen we er 's middags wel voor een overheerlijke steak :thumbup:
Hoi Kalaman , dikke proficiat met uw vermelding in het laatste nieuws (meest gelezen krant van vlaanderen) , zoveel views , echt onwaarschijnlijk TOP
proficiat aan uw zoon tomas :thumbup: :thumbup:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bedankt Siegfried :thumbup: . Het was trouwens ook voor ons een complete verrassing. Forumlid Jerre poste het van HLN en Mrvanilla van De Morgen.
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

kalaman schreef: ik heb mij voor komend april in allerlei bochten zitten wringen om ook weer naar de Swinging Steak te kunnen gaan, maar het is niet gelukt :cry: . Misschien stoppen we er 's middags wel voor een overheerlijke steak :thumbup:
Ben niet teleurgesteld als de Swinging Steak in de middag dicht is, in mijn herinnering is deze alleen in de avond open, en pas na 19 uur (maar 100% zeker weet ik het niet meer. we hebben er in elk geval afgelopen augustus lekker gegeten.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

Is het eigenlijk nodig om te reserveren? Of gewoon aanschuiven?
Groetjes,
Daniel
Ivo Ruigt
Amerikafan

Bericht door Ivo Ruigt »

Wij zijn gewoon aangeschoven, maar was wel druk.
Tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat het geen plek is waar je kunt reserveren (als je er bent zul je snappen waarom)....
maar proberen kan natuurlijk altijd ;-)

Aan de andere kant, we waren na 45 minuten weer buiten, het gaat vrij snel en rouleert ook snel. Wachten op een plekje zal nooit erg lang duren.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

Nah, wij zijn er ook redelijk buiten het seizoen. Dus we schuiven gewoon aan, en als we moeten wachten is dat ook niet erg. Thanks!
Groetjes,
Daniel
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

alleen al Jaydee bezig zien maakt het, eventuele, wachten aangemamer. Wij waren er (zoals meestal :wink: ) de laatste en hebben, als iedereen al lang weg was, nog een heel aangenaam gesprek gehad met hem : 03 april 2013 - Page - MV - Mexican Hat
McMathieu
Amerika-ontdekker

Bericht door McMathieu »

amai,

Wij hebben ook besloten om in mei in de San Juan inn te logeren ipv the view. Als ik hier zo de reacties lees gaan we dus zeker eens moeten langsgaan in de swinging steak :D :D
ik kijk er al naar uit :-)
Eerste Amerika reis: 15 mei 2014 - 9 juni 2014 (Rondreis Zuid-West USA)
newbie82
Amerika-ontdekker

Bericht door newbie82 »

Heb via hun site geboekt voor de goedkoopste kamer, is ook al $236, maar aan de andere kant, het uitzicht schijnt geweldig te zijn en voor de rest van onze reis zijn we van plan om in motels of de goedkopere hotels te overnachten.

Het is best prijzig, maar zoiets doe je maar 1x en dan bezuinig ik wel op andere dingen tijdens de reis :)

Nu heb ik zelf geen mailtje van hun terug gekregen, is dat normaal? ik heb wel een nummer gekregen e.d. en dat de kamer is geboekt..
heeft iemand hier ervaring mee of moet ik ze mailen? :blink:
2013 = LV @ NV - 2014 = Rondje zuidwesten - 2015 = LA naar SFO via HW1
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Je zal nog n mail krijgen. Het uitzicht is inderdaad ok, maar niet anders dan op het, gratis, terras bij de shop/restaurant.
Voor onze foto's (zie blog 26-12-13) zijn wij zelfs ook naar dat terras gegaan ipv op ons kamerterras te blijven.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ja, maar op je balkon kan je een lekker glaasje wijn of iets dergeljks drinken en op het terras niet. Zelf meebrengen want alcohol wordt door de Navajo's niet geschonken of verkocht.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

de avond/nacht van 25-26 december was dat niet direct aan te raden :wink: . Wel een schitterende sterrenhemel, maar we moesten wel bijzonder goed ingeduffeld zijn om er van te genieten.
Ach, iedereen doet tenslotte wat hij/zij wilt, maar ook ik zou nooit dergelijk bedrag geven voor een, laat ons eerlijk zijn, bijzonder basic verblijf, zonder de minste voorzieningen. Ook het restaurant van The View is eigenlijk niets meer dan een veredelde Mc Donalds.
Ik zou dan bvb liever in Mexican Hat slapen en met het uitgespaarde geld een "studio with terrace and fountain view" boeken in The Cosmopolitan in Las Vegas...(al weet ik nu niet of de TP via Las Vegas gaat...).
Maar gelukkig hebben we niet allemaal hetzelfde idee, of The View was nóg een pak duurder :wink: .
newbie82
Amerika-ontdekker

Bericht door newbie82 »

Ja idd, ieder zn eigen ding en ik kijk er erg naar uit om op het balkonnetje naar het uitzicht te staren :P
:clap:
Laatst gewijzigd door Aricon op 01 mar 2014, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van volledige bovenstaande bericht verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2013 = LV @ NV - 2014 = Rondje zuidwesten - 2015 = LA naar SFO via HW1
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

en dit is het enige wat van belang is :wink:
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Ik kan Kalaman alleen maar bijtreden. The View is letterlijk 'the view'.

Onovertroffen qua uitzicht, maar peperduur.
Wij waren er voor een nachtje in okt 2013.
Wifi werkte alleen in de lobby en het ontbijt was werkelijk niet geweldig :cry:

Maar...toch hebben we er geen spijt van. Het is een once in a lifetime-ervaring en we hebben tot het helemaal donker was op ons terrasje gekeken en gekeken.....prachtig.

Dit jaar gaan we naar The Cosmopolitan...studio terrace and fountain view :lol: en om te besparen spelen we Myvegas.
powercoaster
Amerika-ontdekker

Bericht door powercoaster »

Deze zomer wil ook een nachtje doorbrengen bij Monument Valley. Echter is bijna alles al vol, dus het wordt zeker niet The View. Nu zit ik in Mexican Hat te kijken en ik zie dat er nog 3 hotels, kamers vrij hebben (Hat Rock Inn, San Juan Inn en Mexican Hat). Heeft iemand een advies welke hotel het beste is? En welk kamernummer ik zal kiezen? Ik zie namelijk dat je een kamernummer kiest via hun website. Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer