Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke leuke restaurantjes onderweg om te eten?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Angimoonen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke leuke restaurantjes onderweg om te eten?

Bericht door Angimoonen »

Goeienavond,

Oh, nog meer leuke adresjes.... roadbook weer aanpassen.

Groetjes,
Angeline
Masja
Amerika-ontdekker

Bericht door Masja »

Graag wil ik ook weten of jullie gewoon naar binnen stappen in al die leuke restaurantjes of dat jullie van te voren reserveren?
We gaan in juli, toch een hele drukke periode. En restaurants als The Stinking Rose en de Spotted Dog staan op ons lijstje...
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Nog nooit gereserveerd, altijd gewoon naar binnen gestapt.
En als het erg druk is dan heb je kans dat je een uurtje moet wachten. So it be... we zijn tenslotte toch op vakantie.. no hurry.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Heel af en toe reserveer ik vooraf, wanneer het voor een speciale gelegenheid is, maar meestal gaan we gewoon naar binnen.
Soms moet je dan wel even wachten met een buzzer in de je hand, maar dat heeft ook wel weer wat Amerikaans.

Naar de Stinking Rose? Ik ben daar ook geweest in San Francisco, maar vond het niet zo veel aan.
Zie hier mijn verslag over het restaurant: http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... arlic.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer