hekkie schreef:Nu is het me duidelijk. Dat zou ik ook niet doen, 2 nachten in Phoenix. Lake Havasu heb ik niet zulke goede berichten over gehoord, maar ik kan er zelf niet over oordelen. Het is daar ook erg heet heb ik begrepen. Er was een man bij ons op de camping en die vertelde dat het daar, maar met name in Laughlin, altijd nog een paar graden heter is dan in Las Vegas, nou en dan weet je het wel. Sedona is natuurlijk sowieso een perfecte locatie.
Die berichten heb ik ook al en paar keer gehoord. Er zal toch wel iets van waarheid inzitten.Ik denk ook dat we richting Williams gaan en dan zien we wel verder. Mischien doen we Sedona al op onze 3e dag maar anders overnachten we daar denk ik.
Marjan schreef:Ik ga uiteraard jouw liveverslag volgen. Kan me er nu al op verheugen. Nog een paar daagjes en dan is het zover voor jullie. Ik krijg er nog meer heimwee van dan ik al heb.......
Ja het gaat nu echt opschieten. We zijn er bijna klaar voor. Als het goed is wordt maandag eindelijk de schade van de brand afgehandeld (hoewel het nog wel even zal duren voor we ons geld hebben)
Alleen kwam ik er dinsdag achter dat ik mijn rijbewijs kwijt ben, het is nergens meer te vinden.
Ik heb dus halsoverkop een nieuw aangevraagd, het kan gelukkig nog net want het duurt een week.
Roland schreef:ik weet niet of je de laatste nacht al vastgelegd hebt, maar ik kan je het Super 8 Motel nabij het vliegveld van Phoenix aanbevelen. Samen met de Days Inn, die er pal naast zit, onderhouden ze een 24-uurs shuttledienst naar en van het vliegveld.
Als je ze vraagt zijn ze wellicht ook nog wel bereid jullie 's avonds bij de autoverhuurlocatie op te halen als jullie de auto ingeleverd hebben de avond voor vertrek. Vorig jaar heb ik het ook op die manier gedaan en boden ze zelf aan mij op te halen bij Dollar toen ik vertelde dat ik de auto ging inleveren.
Bedankt voor de geweldige tip Roland. Dat motel gaan we proberen te boeken.
Marjon