Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zit er vis in het eerste gedeelte van the Narrows wandeling?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: zit er vis in het eerste gedeelte van the Narrows wandeling?

Bericht door michelly »

Ik kan me ook niet herinneren dat we bij de Narrows vissen zagen. Wel hebben we na de wandeling naar de Hidden Canyon even met onze voeten in het riviertje gezeten. Daar zaten hele kleine visjes. Hier een foto. Ik weet niet of je dat ook eng vindt?

Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mariëlle schreef:Mijn eerste antwoord was serieus hoor. :) Er zitten echt vissen. En best grote. Als je daar echt bang voor bent zou ik een andere wandeling kiezen.
Jij had het over het deel langs de Riverside Walk, niet de Narrows.
Wij hebben in meerdere vakanties ook nooit een vis gezien in de Narrows.

Zie voor andere wandelmogelijkheden mijn wandelsite. En zoals ik al aangaf: doe eventueel zelf iets anders en laat de kinderen lekker door het water lopen. Je hoeft ook niet ver te gaan, je kunt op elk moment teruglopen.

Marianne
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Ik heb ook zo'n irrationele visangst en de Narrows gelopen. Geen vis gezien.
Mariëlle
Amerikafan

Bericht door Mariëlle »

@Marianne: Dat klopt. Wij hebben de riverside walk gelopen met de bedoeling The Narrows een stuk in te gaan. De kinderen waren nog vrij klein dus we wisten niet hoe ver we zouden komen. We hebben dat toen niet gedaan i.v.m. nogal donkere wolken. Wel nog even rustig gepauzeerd en daar toen de beruchte vissen gezien. Misschien gaan die inderdaad de kloof niet in? :? :D
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ik heb in de narrows ook nog nooit een vis gezien.

Je hebt ook nog schoenen aan hé, dus moest er toch ergens een verdwaalde vis rondzwemmen dan voel je die niet.
(je kan trouwens ook schoenen huren in Springdale, speciale waterdingen - http://www.zionadventures.com/zion-narr ... equipment/)

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Bedankt voor jullie reacties, we gaan sowieso eens een kijkje nemen samen met de kindjes en ze gewoon laten kiezen of ze het water in willen of niet samen met de papa. (ikzelf ga ter plekke zien wat ik ermee ga doen...) Mijn visangst zit spijtig genoeg héél erg diep, dus ja Michelly, zélfs van die kleine visjes ben ik bang... :oops: Of ik het er al dan niet op zal wagen kunnen jullie live meevolgen als we ter plaatse zijn via onze blog! 'Doet ze het of doet ze het niet??' :D

Groetjes, Frouke
Romy66
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Romy66 »

ik heb ook een visfobie dus begrijp precies wat je bedoelt.
Ik gril nogal van goudvissen... :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer