Daar zal ik zélf wel over beslissen! Bovendien moet je goed lezen wat ik schrijf alvorens dergelijke idiote reacties te geven.PeterPaul schreef:Een man heeft geld in zijn zak. Punt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dollars `kopen`
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Dollars `kopen`
Waar schrijf ik dat je daar niet zelf over mag beslissen? IK vind dat een man geld in zijn zak heeft, meer niet.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
vermits je mijn post citeert suggereer je dat ik geen geld in mijn zakken heb, iets wat ik overigens nergens in mijn post lees...case closed.
Nee dat is jouw interpretatie, jij schrijft dat je het niet nodig vindt, dat je alles wel met pasjes afkan. ik vind dat een man contant geld in zijn zak moet hebben dat is wat anders. Zo, nu is de case clesed. 

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:

om één of andere reden heb jij toch blijkbaar moeite om te lezen wat er écht staat, nl dat ik telkens mijn dollars bij mij heb :
kalaman schreef:Ik nam nu al voor de ??? keer mijn dollars mee die ik jaren geleden eens heb laten wisselen. Ik heb er daarvan deze reis...0 uitgegeven. Ik had ook nog...20 Canadese dollar bij.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Kunnen jullie het niet eens worden? Dan kan ik dat mijn vrouw laten lezen en zeggen dat er op het forum consensus is dat ik wel geld in mijn zak moet hebben.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb altijd geld bij mij, alleen...gebruik ik er zo goed als niets van. Kan je hiermee naar jouw vrouw
?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zelf heb ik ook altijd veel dollars meegenomen, echter de laatste keer maar 300. Deze kocht ik meestal bij Pottchange in Amsterdam, hier werd er meestal een gunstige koers geboden. Ik vind het niet fijn om helemaal geen enkele dollar op zak te hebben wanneer we op vakantie gaan, maar gelijk alle dollars meenemen vanuit Nederland doe ik ook niet meer.
- Old Faithful
- Amerika-expert
Dat zal zeker helpen.kalaman schreef:alleen...gebruik ik er zo goed als niets van.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Nee maar je kan toch geld storten op je cc en die daar gebruiken maar dan niet een negatief saldo overhouden?Old Faithful schreef: Wat bedoel je hiermee?
Heb je een creditcardrekening in dollars? Anders heb je nog geen voordeel.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.

En daarbij gaan we inderdaad daar gewoon pinnen/cc ed. We wisselen hier alleen het nodige om voor de eerste dagen

Het is sowieso een vakantie die ons al veel meer kost dan normaal

Maar als het goed is, allemaal meer dan waard
- Old Faithful
- Amerika-expert
Wij bedoelen dan inderdaad hetzelfde.
De goedkoopste manier om in Amerika aan cash te komen is een cashback vragen in een supermarkt: betalen met je pinpas en een extra bedrag op de rekening laten zetten. Dat krijg je dan cash uitbetaald. Er is wel een maximum, vaak $50 of $100. Voor pinnen bij een atm wordt vaak, niet altijd, enkele dollars kosten gerekend. Pinnen met een creditcard is meestal het duurst.
De goedkoopste manier om in Amerika aan cash te komen is een cashback vragen in een supermarkt: betalen met je pinpas en een extra bedrag op de rekening laten zetten. Dat krijg je dan cash uitbetaald. Er is wel een maximum, vaak $50 of $100. Voor pinnen bij een atm wordt vaak, niet altijd, enkele dollars kosten gerekend. Pinnen met een creditcard is meestal het duurst.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 16295 Weergaves
-