Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verblijf Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Verblijf Zion

Bericht door HennyCox »

Wij sliepen in 2009 en in 2013 in dit motel http://www.staynearzion.com/zion-nation ... -motel.cfm

Niks bijzonders ,maar om te slapen oke en de prijs (€50 p/nacht) voor zo dichtbij (20km ) Zion is gewoon prima. Bovendien ligt het ideaal als je van Bryce komt.In het dorpje verderop ligt een Best Western waar hebben mogen zwemmen en daar kun je ook eten. Hiertegenover ligt een echt lokaal restaurantje waar we heerlijke burgers hebben gegeten.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het zal toch meer zijn dan 20 km vanaf Mt Carmel denk ik? Nadeel van niet in Springdale zitten is dat je met de auto naar het park moet. Het parkeerterrein kan in drukke periodes al vroeg vol raken.
Ik weet niet wat TS precies zoekt, voor goedkope accommdatie is Hurricane ook een mogelijkheid, maar Springdale is echt ana te raden.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Vanaf het visitor center naar Mt. Carmel junction is het 45km. Verder is het qua prijs misschien wel ok, maar de parkeerplaatsen bij Zion zijn vaak snel vol. Je bent voor Zion verplicht de shuttlebus te pakken. Zit je in Springdale dan kun je je auto lekker bij je hotel laten staan en binnen een paar 100m al op de bus springen.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Ik bedoelde met 20 km, tot de "ingang" van Zion, bij Checkboard Mesa. Voor mij begint daar het beleven van Zion.
Wij vonden het in ieder geval een ideale uitvalsbasis voor Zion na het bezoeken van Bryce.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Voor die kant van Zion is dat ook geen probleem Henny. Alleen als je een uur moet wachten voor de tunnel zoals ik de andere kant bv op had dan vind ik dat persoonlijk wel vervelend.
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Ik heb geboekt bij de Driftwood Lodge voor september 2015
http://www.driftwoodlodge.net/
Bartje006
Amerika-ontdekker

Bericht door Bartje006 »

Bumbleberry Inn zaten wij. Heerlijk om na een dag wandelen buiten in de hottub te springen.
Dave_m
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dave_m »

Wij zijn een paar weken geleden in Springdale, Cable Mountain Lodge geweest. volgens mij een aardig nieuw ding.
Zeker een aanrader. Mooie lodges met zwembad en hottub, heerlijke bedden en een eigen keuken. Je kunt zelfs gaan bbq (kun je gratis gebruik van maken) aan het riviertje met uitzicht op de rode rotswanden.
Supermarkt en restaurant/ kroeg op loopafstand. Zelfs een Bioscoop ligt erbij! Je krijgt 10% korting bij deze allen, als je aangeeft dat je overnacht bij Cable Mountain.
De afstand tot ingang park is maar 1 minuut lopen.

Prijs was wel 180 dollar per nacht ex tax.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer