Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels bij Mono Lake, Mammoth Lakes en Alabama Hills
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Hotels bij Mono Lake, Mammoth Lakes en Alabama Hills
Wij sliepen in Bishop in de Best Western Bishop Lodge, was best comfortabel.
Je kan ook voor een overnachting in Lee Vining kiezen, ik vond het El Mono Hotel er erg leuk uitzien, we hebben er niet overnacht, alleen koffie gedronken en pastries gegeten (De koffie en de pastries zijn daar werkelijk HEERLIJK!) Het is een beetje een hippie achtig tentje zeg maar.
En mocht je ervoor kiezen om Bodie te bezoeken en je komt vanuit het zuiden, volg dan niet je navigatie, maar rij gewoon een stukje door, dan pakt je navigatie de nieuwe route weer op. Die eerste route is nl slecht te bereiden zonder 4x4 en high clearance!
Je kan ook voor een overnachting in Lee Vining kiezen, ik vond het El Mono Hotel er erg leuk uitzien, we hebben er niet overnacht, alleen koffie gedronken en pastries gegeten (De koffie en de pastries zijn daar werkelijk HEERLIJK!) Het is een beetje een hippie achtig tentje zeg maar.
En mocht je ervoor kiezen om Bodie te bezoeken en je komt vanuit het zuiden, volg dan niet je navigatie, maar rij gewoon een stukje door, dan pakt je navigatie de nieuwe route weer op. Die eerste route is nl slecht te bereiden zonder 4x4 en high clearance!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik zou denken dat je voor Bodie de US270 - Bodie road volgt ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad, maar volgens mijn Garmin kun je na Mono Lake een stukje Highway 167 in oostelijke richting nemen en dan via de onverharde Cotton Canyon Rd naar Bodie rijden. Die laatste route is korter maar vergt meer tijd. Bij een juiste instelling (snelste tijd i.p.v kortste afstand) zou je navigatie dus de door daan83 bedoelde route moeten nemen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2557 Weergaves
-