Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bezoek San Francisco Giants

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Christiaan85
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: bezoek San Francisco Giants

Bericht door Christiaan85 »

Afgelopen jaar ben ik bij een wedstrijd van de tampa bay Ray's geweest. Andere locatie principe blijft gelijk.
Wij hebben vooraf kaarten gekocht. Er waren toen voor deze ploeg package deals, we kregen een tampa bay Ray's oktober fest bierkan erbij. Dat was de zelfde prijs. Verder was er plek zat. Is heel erg afhankelijk van de wedstrijd.
Ik weet niet hoe het met ov zit in sf en de starttijd van de wedstrijd, maar een honkbal wedstrijd kan vrij lang duren. Die van ons ging al over de 3 uur heen. Een andere wedstrijd welke gelijktijdig begon zat pas in de 5e inning toen wij klaar waren. Dus zoek dat wel goed uit.
I'm lovin' iT!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je vd week bij de yankees tegen de red sox zat had je (incl stroomstoring) meer dan 7u kunnen zitten.
Er zijn best veel mensen die een deel van een wedstrijd kijken. Vaak zijn de vrijdagavond en zaterdagavond wedstrijden wel drukker bezocht overigens.
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

ik zie nu ook op de dag dat wij eventueel willen gaan (25 juni) dat er een native heritage event is (op website van SF giants), maar je kan ook gewone tickets boeken via stubhub.

Dus ik snap niet waarom er verschil in tickets is...iemand een idee?
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Tinuszke »

Via de club website zijn de "gewone" tickets tegen de standaard verkoopprijs te koop.
Via Stubhub koop je kaartjes van andere mensen over die je heel goedkoop (indien niet uitverkocht) of heel duur (indien gewilde wedstrijd) kunt overkopen.
Robisjo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 37

Bericht door Robisjo »

Paeperi schreef:Wij zitten 10 juli in SF en zie dat er dan ook een wedstrijd is en dus denken wij er ook over om kaartjes te kopen, schijnt toch wel erg leuk, naar wat ik hier lees, om het mee te maken.
Wij hebben een hotel geboekt bij Fishermans Warff is het dan het makkelijkst om met de auto naar het stadion te gaan of met een taxi, wie heeft hier ervaringen mee?

Alvast bedankt.
Gr.Ilse
Ilse,

Het stadion van de Giant zit ook rechtstreeks aan de bay, alleen aan de andere kant van de Bay Bridge.
Vanaf Fishersman wharh rijd er rechtstreeks een bus(F lijn) naar AT@T Park.
Heel veel plezier bij het bezoeken van de wedstrijd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer