Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon helikoptervlucht
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Grand Canyon helikoptervlucht
Ik wilde zojuist de helikoptervlucht bij de Grand Canyon gaan reserveren (22 juli), maar ik krijg steeds: "An error occured while fetching prices. Please try again in a few minutes." als ik op 'Check prices and availability' klik. Laatst heb ik ook al zitten kijken welke vlucht we precies wilden, toen kreeg ik volgens mij deze melding ook al..
Heeft iemand anders dit probleem ook, of ligt het misschien aan mijn laptop?
Heeft iemand anders dit probleem ook, of ligt het misschien aan mijn laptop?
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
-
- Amerikafan
2017: Zuid/Noord-Westen
Wij hebben ook de ecostar helicopter vlucht gedaan over de grand canyon van ongeveer 45/50 minuten met papillon.
Vooraf niet gereserveerd, het af laten hangen van het weer en dus gewoon heen gereden. Begin Juni.
Op de dag zelf aangekomen rond 11.00uur, de eerste mogelijkheid was al om 12.30 en anders later in de middag.
De indeling van de heli was 4 achterin ( naast elkaar ) en 3 voorin ( naast de piloot ).
Op basis van gewicht werd je verdeeld, maar je kon vooraf aangeven of je voorin wilde zitten.
Een front seat plek werd met een reservering wel 50 dollar p/p duurder. Maarja als je toch al zoveel uitgeeft
Ik vond het erg de moeite waard en had ook totaal geen last van misselijkheid, al moet ik er wel bij zeggen dat een belgisch paar, dat achter ons zat, het spuugzakje wel vol heeft terug gegeven.
Alvast heel veel plezier!
Vooraf niet gereserveerd, het af laten hangen van het weer en dus gewoon heen gereden. Begin Juni.
Op de dag zelf aangekomen rond 11.00uur, de eerste mogelijkheid was al om 12.30 en anders later in de middag.
De indeling van de heli was 4 achterin ( naast elkaar ) en 3 voorin ( naast de piloot ).
Op basis van gewicht werd je verdeeld, maar je kon vooraf aangeven of je voorin wilde zitten.
Een front seat plek werd met een reservering wel 50 dollar p/p duurder. Maarja als je toch al zoveel uitgeeft

Ik vond het erg de moeite waard en had ook totaal geen last van misselijkheid, al moet ik er wel bij zeggen dat een belgisch paar, dat achter ons zat, het spuugzakje wel vol heeft terug gegeven.
Alvast heel veel plezier!
Wij hebben de Imperial Tour with Ecostar geboekt van Papillon om 10am (we zijn met zn 4). Nadien ging ik die datum nog even kijken en de tour van 10am stond niet meer in het overzicht. Hebben we de heli voor ons alleen of houden ze nog 2 plaatsen open voor mensen die misschien ter plaatse boeken? 

-
- Amerika-ontdekker
Misschien hadden er al mensen voor jullie geboekt?
Denk ik niet want kon er nog 6 boeken... Nuja maakt op zich niet veel uit, was even uit nieuwsgierigheid.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht